torek, 4. december 2007

DPS - Repetition

Najprej vam dolgujem opravičilo za manjšo sušo na mojem blogu :) Zadnje čase imam toliko dela s faksom, da redko najdem čas za druge stvari ;) Poleg tega, pa sem imel zadnje dva al pa tri dni spet umetniško blokado :) Tako da sem svoj izdelek za natečaj spet oddal en dan pred iztekom ;) Vseeno pa mi ga je uspelo oddat :) Se morm pa pohvalit, da sem s prejšnim izdelkom na temo "Movies" končno prišel med najboljše tri izdelke tistega tedna ;) Jupi :)

Torej, ta teden je naslov natečaja "Repetition", oz. "Ponavljanje" :) In sem razmišljal, pa razmišljal... kaj se ponavlja? :) Iskal sem stvari po hiši in naredil fotke raznih predmetov, ki se ponavljajo, pa mi noben rezultat ni bil všeč :) Zato sem začel razmišljat, če je kej takega kar se v naravi ponavlja in ne bi blo težko dostopno za slikat :) In spet brez uspeha ;) No, to je blo zadnjih par dni, ko sem bil brez idej :) Danes, pa sem pogledal skozi okno in takoj našel primerno temo :) Na travniku sem zagledal krtine in skoču po aparat pa šel nardit par fotk :) Sej krtine se pač ponavljajo ane? :)

Molehills
Molehills


EXIF:
- Camera: Canon EOS 400D
- Exposure: 0.002 sec (1/640)
- Aperture: f/2.8
- Focal length: 50mm
- ISO: 100
- Flash: Not fired
- Date taken: 04.12.2007

Sem pa za to fotko uporabu izposojen 50mm f/1.8 objektiv :) Vreme je bilo oblačno, zato sem delal z lepo difuzno svetlobo, postavil pa sem se tako, da je bilo sonce pred mano na levi strani neba :) Tako sem dobil rahle sence ter tako bolj poudarjeno teksturo :) Namreč že v času fotkanja sem imel v mislih visokokontrastno črnobelo sliko ;) Sledila pa je še rahla obdelava v Photoshopu, kot ponavadi ;) Enđoj :)

Prejšni natečaji:
- "Movies"
- "Fragility"
- "Everyday Artifacts"
- "Smoke"
- "Hands"
- "Water"
- "Coffee"

4 komentarji:

Žiga J, pravi ...

Briljantna ideja, morm pohvalt. Šudov'to!

Kristijan Žontar pravi ...

hvala hvala :)

Gaj pravi ...

kristijan, priden si...še takih slik, prosim:)

Kristijan Žontar pravi ...

bodo prihajale ;) sploh zdej, ko sem dobil novo orožje ;) no, več o tem pa mogoče v enem od naslednjih postov :)