petek, 30. november 2007

Rezultati ankete

Tokrat sem vas spraševal po pogostosti branja mojega bloga :) Število glasov me je tokrat pozitivno presenetilo ;) Vsega skupaj je glasovalo dvajset ljudi, čeprav je kdo verjetno glasoval večkrat :) Pa poglejmo kako ste glasovali ;)

Odgovor "Preberem vsak nov post" je dobil največje število glasov in sicer 11, odgovor "Na vsake toliko časa" jih je dobil 6, "Ne berem, pogledam samo slikce" 2 in "Sploh ne obiskujem tega bloga" 1 glas :) Nihče pa se ni odločil za možnost "Drugo" ;)

No, na blogu pa je že nova anketa in sicer sprašujem vas, kakšen se vam zdi moj stil pisave s smajliji ;) Vas to moti, vam je vseeno, naredi blog poseben, odobravate ali pa morda še kaj drugega? :)

Kar tako naprej, povratne informacije so vedno dobrodošle ;) Če boste pridni, pa bom na prelomu leta objavil tudi nekaj statističnih podatkov obiskanosti mojega bloga ;)

3 komentarji:

Kristijan Žontar pravi ...

če se vam slučajno da, bi lahko vaša glasovanja tud mal tuki argumentiral, da se bom potem lažje odloču za nadaljevanje s tem stilom ali ne ;)

Gaj pravi ...

gaj pravi: tako kot je, naj bo...

Anonimni pravi ...

Super anketo maš to.Kok si se pa na to spomnu??heheheheheh
Sm glasovala za drugo, to pa bi bilo: včasih so smajliji na čudnih mestih!:))
Aja na pir še pa kr čakam...Mogoč pridem 12.12. pogledat v neta na predstavitev.;)

Nina