sreda, 28. november 2007

Potopisno predavanje

Včeraj sem imel v STA travel Cafe-ju v Ljubljani prvo potopisno predavanje o mojem delu in življenju v Ameriki :) Na predavanje sem se temeljito pripravil ter izbral 200 fotk, ki sem jih pokazal ;) Z mano je šel tud Žiga, ki je dogodek obeležil s fotoaparatom :) Zdej moj del predavanja je trajal grobih 45 minut, vse skupaj pa približno eno urco :) To predavanje pa je bilo namenjeno vsem, ki se zanimajo za delo v Ameriki naslednje poletje ;)

Ampak nč bat, to je bilo le prvo od štirih predavanj, ki jih imam, tako da niste še ničesar zamudili :) Naslednje predavanje bo v torek, 12. decembra v Net Cafeju, na FDV-ju, z začetkom ob 17h :) Potem pa je v decembru samo še en termin in sicer v torek 18. decembra v STA Travel Cafeju s pričetkom ob 19h ;) Seveda ste vsi vljudno vabljeni na oba predavanja :)

Je pa tud tko, da bom zdej v kratkem tud doma naredu potopisno predavanje, kjer boste vidl tud bonus fotke (take, ki se jih ponavad ne pokaže) ;) Pač veste, da mi teh fotk odkar sem prišel iz Amerike še ni uspel pokazat niti moji družini :( In zdej, ko sem si končno mogu vzet čas, da jih mal uredim in imam sedaj večinoma že urejene, bom en večer naredu družabni večer pri meni doma, pa si bomo vse te fotke pogledal ;) Točen datum in uro pa bom še objavu tuki na blogu :)

Je blo pa tud za to predavanje zlo težko nardit neko selekcijo fotk, ker sem jih v Ameriki naredu okrog 6000 :) In že to, da sm jih uspel skrčit na 200, je zame velik uspeh :) Sploh, ker so fotke iz Grand Canyona, Vegasa, LA-ja in NY-a skor vse zanimive ;)

Pa še med dejanjem ;)


3 komentarji:

Goldy pravi ...

Bravo bravo! Morem svoji punci povedat da predavaš da si pride ogledat, ma namen to poletje odpotovat v US&A your stile :)

Kristijan Žontar pravi ...

no nej pride, ti pa z njo ;) Pa se ga bomo še s čajem nasekal :D

Goldy pravi ...

haha, (long island ice) TEA party :D