nedelja, 25. november 2007

DPS - Movies

Ta teden je bila tema natečaja kar zabavna :) Tema sama dopušča veliko kreativnosti in večina fotk, ki sem jih do zdej tam vidu, je zelo asociativnih :) Jest sm se pa odloču, da dam v sliko en skriti namig o tem za katere filme gre ;) Pa poglejmo, če ga tud vi najdete ;)

Scary Exhibition
Scary Exhibition


EXIF:

- Camera: Canon EOS 400D
- Exposure: 1.3 sec (13/10)
- Aperture: f/5.6
- Focal length: 18mm
- ISO: 100
- Flash: Not fired
- Tripod
- Date taken: 23.11.2007


Te fotke ni blo težko posnet :) Delal sem z naravno svetlobo in ko sem bil zadovoljen s sceno in kompozicijo, sem pritisnil na gumb in voila :) Vseeno je blo za želeni efekt fotko mal obdelat v Photoshopu :) Nekaj popravka kontrasta, 50% desaturacija (razbarvanje), rezanje slike in dodana vinjeta ;)

Prvi trije, ki pravilno ugotovijo v katerih filmih najdemo to masko, dobijo pir ;)


Prejšni natečaji:
- "Fragility"
- "Everyday Artifacts"
- "Smoke"
- "Hands"
- "Water"
- "Coffee"

14 komentarjev:

Satya pravi ...

loh ti jst 3x napisem scary movie, pa zdej pocas ze celo gajbo zasluzim anede :D

Kristijan Žontar pravi ...

počas pa res ja :) sam morš najprej 3x napisat ;) hehe

Satya pravi ...

scary movie
scary movie
scary movie

al scream?

Kristijan Žontar pravi ...

No, tehnično gledano je oboje :) Sam dejmo bit fer pa se it po pravilih in dat možnost še dvema ;) Ti pa že tko al tko dobiš gajbo pira pa enga Đek Denijelsa ;)

Kristijan Žontar pravi ...

sam bova šerala :D

Satya pravi ...

sam sm pa rabla, da sm dekodirala 'serati' :D
valjda. ce ne me bo mogu kdo domov nosit. :) tazga udarca pa moja pivska samozavest ne bo prenesla.

Anonimni pravi ...

Juhu jaz sm tud zravn!!!!:)
Sm mal pozn vidla...
Scary movie oz film da te kap!!!!

Nina

Žiga J, pravi ...

Čakte,čakte...kaj pa lastnik maske dobi?
Ni treba posebej poudarjat da sm to jaz :D

Kristijan Žontar pravi ...

hehe anja, bomo vidl, če bom jest sploh kej dubu :)

nina, tud ti si si prislužla enga piveta ja ;) pa lepo da si se spet na mojem blogu oglasila ;)

lastnik maske, pa dobi glavno nagrado, popotovanje od Litije do Čateža, peš na lastno režijo ;) hehe, ne sej bo padla kkšna pjača :)

Žiga J, pravi ...

Bova šla enkrat k Nini na pivce. Dons mi je pokazala kje dela :)

Kristijan Žontar pravi ...

velja :)

Gaj pravi ...

sej sm že takoj vidu o katerem filmu je govora! Red october (beri v stilu šona ko-n-rija), zato k je rdeča stena...easy as balls:)

Kristijan Žontar pravi ...

gaj, ti pa dobiš eno češko pivo za izvirnost ;)

Gaj pravi ...

uuu, glih češke stvari so mi všeč, kot npr. bele nogavice in sandali...sexy