sreda, 7. november 2007

DPS - Smoke

Joj, ta teden je bil pa čist bedn, kar se moje umetniške fotografije tiče :) Čist brez idej, nč se mi ni dal, itd. :)

In na žalost nisem dobil navdiha za fotkanje za natečaj z naslovom "Smoke" ali "Dim" po slovensko, ta teden... sej verjetno se vsakemu kdaj zgodi, da mu stopnja kreativnosti, idej, itd. pade :) No pri men se je to zgodil ta teden :) Pa sm razmišlu in razmišlu in na koncu brez rezultata :)

So pa v nedeljo pršli tud rezultati natečaja "Hands" in spet nisem prišel med prve tri :) Bom od zdej naprej rajš tih, da ne bom skoz pisu, da nism pršu med prve tri, pa bom sam če pridem med prve tri napisu :) Hehe ;)

Tema naslednjega natečaja, ki se začne danes pa je "Everyday Artifacts", kar bi po slovensko lahko prevedu v "Vsakdanji predmeti" :) In ker je tega mojega nekreativnega tedna očitno konec, mam že eno kul idejo za ta natečaj :) Sicer še ne vem, katere rekvizite bi uporabu, vem pa že kje bom fotku, kakšna scena, osvetlitev, itd. :) In bom takoj, ko bo kej časa to fotko naredu :) Sam upam, da bo izpadlo tko, kot sem si zamislu ;)

Tko da se opravičujem vsem mojim zvestim bralcem, ki ste nestrpno čakali fotografijo tega tedna :) Od zdej naprej bo bolš :)

Prejšni natečaji:
- "Hands"
- "
Water"

- "Coffee"

3 komentarji:

Žiga J, pravi ...

Jooooj! Zdle bi vas pa za ušesa! A sm na Hell'o'Vin partyju reku, ko smo puhal skozi luč nad mizo, da slikaj dim, mogoče pa pride prav v kratkem... Pa me niste poslušu... A vidte? :) Madoniš!

Kristijan Žontar pravi ...

ma ja, sam je blo premal svetlobe za dim slikat... sej ste vidu, da se ni nč vidl :D tko da ni nobena od tistih fotk dobr ratala :) na žalost.. :)

vseen pa res vsem hvala za pomoč na tist pjani večer ;)

Grega Valančič pravi ...

mogoče bi pa mogu kej na toplo gredne pline temo jt slikat, al pa oglikov dioksid, avtomobili,a la pa kwa pa vem