četrtek, 11. oktober 2007

Kafa

Vem da nekateri radi pijete kafu (po slovensko kavo) :) Jest je ne pijem in to preprosto zato, ker mi okus nekak ni všeč pa tud nočem postat odvisen od kave, kot so nekateri ki jih poznam :) Problem je potem v tem, da če zjutri ne spijejo kavice čez dan težko funkcionirajo ;)

Sem se pa odloču ta teden ponovno sodelovat na natečaju za najboljšo fotografijo na temo "Coffee" v forumu spletne strani Digital Photography School :) To stran močno priporočam tud vsem, ki si želite povečati obseg znanja fotografije ali pa se s fotografijo hočete začet ukvarjat :) Na tej strani je namreč tud velik teorije, kot je pravilo tretjin, kaj je to hitrost zaklopa, odprtost zaslonke, ISO število, itd. :) Teorija pa na začetku vedno prov pride :) Sam se spomnem, da na začetku nisem imel pojma, kaj pomeni Shutter (zaklop) ali Aperture (zaslonka) :)

Sem pa že prej sodeloval v teh majhnih natečajih a mi do tretjega mesta ali več še ni uspelo pridt ;) Je pa tud tko, da se objavi samo prve tri, ki potem dobijo praktične nagrade, kot so npr. knjige o fotografiji :) Vsak teden je nov natečaj z novo temo :) Število sodelujočih ni zanemarljivo, sodelujejo pa lahko vsi, od fotografskih navdušencev s kompaktnimi fotoaparati do profesionalcev s studijsko opremo, kot je npr. Hasselblad :) Nekje je treba začet ;) In ko se mi bo nabral dost fotk se bom spravu narest eno manjšo razstavo ;) So pa ta mini tekmovanja na en način izziv in priložnost za izboljšave in učenje fotografije :) Ker v fotografiji vedno napreduješ in se nikol ne nehaš učit :) Ne gre se tuki za zmago ampak nabiranje izkušenj ;) Ne boste verjel ampak tud profesionalni fotografi zelo priporočajo, da se s sabo poleg fotoaparata nosi tud knjižica z navodili :) Bi si mislu, da profesionalci tega ne rabjo več ;)

No, to pa je moj poiskus na temo "Coffee" ali po domače "Kava" ;)

Coffee Treasure


In zdej sem se odloču, da bom poiskusu v teh mini natečajih sodelovat vsak teden :) Pa seveda bom rezultate in izdelke objavljal tuki na mojem blogu ;)

Kaj pa vi? Radi pijete kavo?

7 komentarjev:

Satya pravi ...

absolutno.

zelo okusna fotka. tako in drugace. :)

Kristijan Žontar pravi ...

je ne? kera vsebina ti je pa bolš? kafa al dinar? :D hehe ;)

Satya pravi ...

kafa, kaj si pa mislu :)

ravnokar spila eno. glede na procent odprtosti vek (in dejstvo, da sem v sluzbi ergo moram ostat budna) razmisljam, da bi se eno kafico intravenozno ;) (hitna pomoc)

Goldy pravi ...

Ja kofi je kr huda zadeuca in zlo dobra :D

drgač pa fotka čist huda, svaka čast, supr ideja pa še supr fotkano!

se da kje glasvat za tebe? :D

Kristijan Žontar pravi ...

Ooo sošolc :) Lepo da si napisu en komentarček ;)

Hvala za pohvale :) Zame se da glasvat na Glasuj Zame in Simpatijah :) Hehe, sej ne ;)

Naj fotko izbere žirija, ni nobenga glasovanja :) Če pa bom kdaj na takem natečaju pa sigurno sporočim ;)

Anja, vidm da tebe sam še kafa pokonc drži :) Kaj pa če bojo svetovne zaloge kave pošle?

Satya pravi ...

potem bo pac treba zacet gibanje za 'zbuditev in orhanitev' Anje :)

al bomo pa presaltal na crni caj :) ne boste vi mene! ;)

Kristijan Žontar pravi ...

mislm da bi blo najboljš na kamilico prešaltat :) no ja, vsaj zame :) dons sm spet bl bolan kot ponavad :)