nedelja, 14. oktober 2007

Let's Party!

Predvčerajšnim sem šel na žurko, kjer so rojstni dan praznovali štirje možiclji :) Ta post sem hotu napisat že včeri, pa mi nekak ni zneslo, tko da ga zdej pišem z mal zamude ;)

Cela zadeva se je dogajala na Mohorju v eni kučici :) Rajanje se je začelo že okoli četrte ure :) Pijače seveda ni manjkalo ;) Da pa ne bom preveč nakladu, pa spodi par fotk z razlago :)


Edini vir toplote je blo mrzlo pivo :)


Tud jedače ni mankal ;)


Ja, nekateri so pregloboko pogledal v štamprle ;)


Supermodel Peter :)


Druženje je bil moto te žurke ;)


Kasnej smo se preselil ven kjer je blo zlooo mrzlo :)


Ogrel smo se tko, da smo igral fudzbal ;)


Vsaj dokler ni blo smrtnih žrtev :)


Pa še trije mušketirji :)


Zdej je ful moderno dajat drugim prste v nos, če slučajno še ne veste ;)


S pikadom smo preverjal stopnjo alkoholiziranosti :) Prišli smo do zaključka, da nekateri bolš igrajo ko so nasekani ;)


Padal so tud prijateljski objemi :)


Proti koncu smo zakurl pa še kres, kjer smo si pogrel zmrznjene prste :)



Glede na to, da je blo strašansko mraz in da v kuči ni blo ogrevanja, sva z Lukom noč prespala kar v mojem ferrariju ;) Je blo vsaj toplo, pa še mir sva mela :)

6 komentarjev:

Kristijan Žontar pravi ...

hehe ;)

ni švoh ane? bi mogla vsebino vidt ;)

Kristijan Žontar pravi ...

ne ne :) pobarvanka za predšolske otroke ;)

Anonimni pravi ...

lepši bi biu če bi sliku boljšo polovico mojega obraza!:)

Supermodel PETER!!
:)

Kristijan Žontar pravi ...

a zadnjo polovico tvojega obraza al kako? :D

Anonimni pravi ...

Kk lahka komentiras druge da so pregloboko pogledali v štamprli, ce si pa sam od prenapitosti zaspau ob dvanajstih (zurka je namrec trajala do zore)!! Pri sliki sta bistvo nosačici ne pa žrtev alkohola! :D

Tjaša

Kristijan Žontar pravi ...

hehe, se opravičujem :) ja, glede na to, da sem bil že ob 7h zvečer v "pravem" stanju, je opravičljivo, da sem šel spat ob pol noči, da sm zjutri ob 7h lahko normalno sedu za volan :)

Drugač sta pa seveda tud nosačici pomembni ja ;) Brez nosačev ne bi bilo nošenega ;)