četrtek, 18. oktober 2007

Volitve so!

Jaz obljubljam to, jaz ono, jaz tretje... mislite, da bo tisti predsedniški kandidat, ki bo s svojimi obljubami prepričal ljudi, te obljube tudi izpolnil? :) V preteklosti se je pokazalo, da kandidati preprosto obljubljajo preveč :) Česa vsega pa je v najslabšem primeru sposoben vodja države, pa smo v zgodovini še prevečkrat doživeli :)

Ja, volitve so pred vrati (predčasne volitve so se sicer že začele) in vidnejši kandidati za predsednika so pravzaprav štirje :) Danilo Türk, Lojze Peterle, Mitja Gaspari ter Zmago P. Jelinčič :) Jest se zaenkrat še odločam o kandidatu, ki bi bil najbolj primeren :) Vsak kandidat pa ima svoje pluse in minuse :) Kdorkoli pa že bo, upam, da se ne bo z njim zgodil isto, kot z zdajšnim, "hašiš" Drnovškom, ki se trenutno skriva kdo ve kje :) Ne zdi se mi primerno za predsednika, da se ne pojavlja v javnosti in z državljani :) Jest se ne spomnem, kdaj sem nazadnje prebral kakšen članek o Drnovšku :) Se mi zdi, kot da je to bilo že leta nazaj :) Dobim občutek, kot da trenutno predsednika sploh nimamo :)

Na spletni strani www.zurnal24.si sem zasledil zanimivo anketo, ki se glasi: "S katerim predsedniškim kandidatom bi si delili študentsko sobico?" :) Moj odgovor je: "Z nobenim!" :) Ker so tipi! :) Si je pa zanimivo predsedniške kandidate predstavljati v različnih vlogah v vsakdanjem življenju in jih ocenjevati na podlagi tega :) Ampak, se vam zdi to fer do predsedniških kandidatov? Konec koncev bi naprimer lahko Peterle bil zelo slab cimer ampak zelo dober predsednik :) In isto velja za vse ostale, da ne bom krivičen :)

Se mi pa zdi, da je v tej pretežno katoliški Sloveniji predvsem starejšim vernim osebam pomembno, da je tudi predsednik veren. No, glej ga zlomka :) Od vidnejših kandidatov je veren samo Peterle :) Ali to pomeni, da mu je starejša, verna populacija naklonjena? A je vam pomembno, da je predsednik veren, ali vam je boljše da ni, oz. vam je vseeno? :) Meni osebno je vseeno, edino kar je pomembno je, da je odprt do vernih in nevernih ljudi in tudi do ver, ki pri nas mogoče niso tako pogoste :)

Nekaj časa nazaj je na žuru radia Belvi kot posebni gost, na odru nastopil Lojze Peterle :) Z Atomik Harmonik je zaigral en komad na orglice, potem pa eksplicitno pojasnil, da sem igrat ni prišel zaradi takrat bližajoče se predsedniške kampanje (beri dobra reklama) ampak zato, ker rad pride na dober žur :) Resnica ali "Bull Shit"? :)

Pa še to... se vam zdi pravično, da gre nekdo volit za nekoga, brez da bi se vsaj malo pozanimal o vseh kandidatih in po domače povedano o celotni "sceni"? Nekako se mi to zdi še huje, kot da sploh ne greš oddat svojega glasu, potem pa se pritožuješ, zakaj je bil izvoljen tisti "bumbar" :) Vseeno se mi zdi, da veliko ljudi voli kandidate na osnovi njihove simpatičnosti, ne pa na osnovi njihove kvalificiranosti in dela v preteklosti :)

Se še odločate ali že veste, za koga boste glasoval in bi znal tud utemeljit zakaj ravno njega/njo? :)

9 komentarjev:

Žiga J, pravi ...

Aloha? Sevede lohka :)
Po dolgem času spet en komentarčič. Morm pojasnt, da jst zadnje čase komaj najdem čas zase,kaj šele za druge...
Glede volitev: No, moj glas nikoli ni bil na tehnici razmišljanja komu naj ga dam. Kolikor sem gledal soočenja sem sicer res dobil veliko informacij in kakšen kandidat, ki ga prej nisem spremljal, mi je sedaj kar všeč, vendar, to je zgolj mnenje celotnega pogleda, kar pa ne vpliva na to, koga bom obkrožil v nedeljo.
Sicer se ve, kdo bo zmagovalec, vendar kljub vsemu upam na presenečenje,ker take predvolilne poteze kot pojaviti se na koncertu, so naštimana in rahlo neokusna dejanja, ob tem pa še zatrditi, da "se rad pojavim tam,kjer je zabava" je nekaj, kar ne gre mimo nenaivnih ušes. J'L? :)

Kristijan Žontar pravi ...

Lep pozdrav? Seveda ni bolan :) <-- bedn poizkus pozdrava na isti štos kot je Vaš ;)

Ja, res je že dolgo od dežja tvojih komentarjev, ki so zalivali moj blog, da je cvetel v višave, kakor neskončno steblo graha, ki meče senco na vseh devetero dolin v bližini :)

- Krystyan Zhontyspeare

trenutno sem zelo poetično navdahnjen, kajti zunaj je lep dan, kakršnega že 2 dni ne pomnimo ;)

No, pa nazaj k volitvam :) Kako se že ve kdo bo zmagovalec? Včeri smo na faxu s sošolci udarl eno orenk debato med odmorom, pa so se kresale iskre, in od sedmih ljudi, ki smo se o tem pogovarjal je Peterle dobil glas samo od enega :) Vsi ostali so proti njemu, večinoma zaradi tega, ker ga Cerkev baje odkrito sponzorira (no, tud jest sm neki novga zvedu) in če on pride na oblast, lahko verjetno pričakujemo povečanje vmešavanja cerkve v politiko :) Pa ni bil samo en sošolec veren, samo ostalim, ki so tud verni, se zdi, da se cerkev nikol ne bi smela mešat v politiko :) Po mojem mnenju je to na žalost že mal prepozno :) Je pa tud nas presenetlo, da je Peterle dobil tok mal podpore v tisti naši debati :) Tko da pomojem ni še nič rečeno :)

Jest odkrito priznam, da se odločam med Türkom in J'Linčičem :) Mogoče si boste mislil, da sm budala, da bi šel J'Linčiča volt, sam poglejte pa z druge plati :) Kdo drug bi pa bil sposobn rešit ta dolgoletni spor s Hrvaško, če ne on? :) Je pa res, da nas pa v najslabšem primeru doleti diktatura :D

Sej je še čas za premislit ;)

Satya pravi ...

kristjan? jelincica? reci, da se hecas, prosim te... js se nisem vidla cloveka, ki bi bil tko iz dna srca zloben kot jelincic in ki bi tko odkrito siril sovrastvo in s tem skodoval tok ljudem. Jelincica, fasista enga, na prevzgojo! ne mors volit cloveka, katerga prvi stavek je bil cefurji raus! :)

Peterle je sicer skrajnozelo simpaticen in pomoje eden redkih, ki je res iskren, sam klinc, k vetrc piha z desne... je sicer res, da predsednik neposredno nima bas neke vloge, ampak se vedno se preko njega vpliva. in ce je desno, smo ga najebal :)

Turk je ena priliznjena rit, ki okrog posilja casopis, v katerem ga hvalijo znani slovenci. zato mi je antipaticen in ga niti slucajno ne bom volila :)

elena nima sans in ceprav igra na karto martginaliziranosti, ne bo dovolj. je pa kul, da je opozorila na problematiko hendikepiranih, podpiramo :)

tko da, moj glas gre Gaspariju.

itak bo pa drugi krog, tko da lahko pol se enkrat udarmo podobno debato :)

Kristijan Žontar pravi ...

hehe Taja, veš da sm že hotu napisat, kje ma Türk izkušnje, da bi utemeljil, zakaj bi Türka, k si mi ti razlagala, pa sm pozabu :) Pač izkušnje iz zunanje politike ja :)

Anja, sej maš prav glede J'Linčiča, sam ne vem.. pol pa zame sam še Ata Türk pride v poštev ;)

No, sej bomo vidl :) Neki je pa jasno.. če bo drugi krog, bo Peterletu zlo težko, ker pol se bojo proti njemu združil vsi, ki bojo Türka, Gasparija al pa Jelinčiča v prvem krogu volil :) Vsaj velika večina :) We shall see :)

Pa brez skrbi, da po tud povolitična debata padla :)

Žiga J, pravi ...

Drugi krog bo: Peterle in Türk.
Sicer pa, ne pozabmo: predsednik države je proti predsedniku vlade skoraj v podrejenem položaju!

Žiga J, pravi ...

Se popravljam:
JE V PODREJENEM POLOŽAJU!

Kristijan Žontar pravi ...

da, to je res, sam mormo tud mal na ugled naše države pazt :)

Satya pravi ...

tale tema je idealna za kresanje mnenj :)

js bi samo se to prpomnla, da ze res, da fura vsak svojo kampanjo, ampak eni bolj, drugo manj okusno. Turkova men absolutno ni vsec, ker je way prevec prozorna in se mi zdi se bolj poceni kot Peterletovo igranje na orglice. seveda se vsak prodaja po svoje, ampak... turk je zgubu moj glas tisto sekundo, ko sm odprla 'hvalospev turku', ki sem ga dobila direkt v nabiralnik. mi je pokvaril cel dan, fuj. :)

Kristijan Žontar pravi ...

kaj??!! jest pa niti hvalospeva niti dežnika nism dubu :( še umetnga Türka nama z Žigom niso hotl dat :D