ponedeljek, 22. oktober 2007

DPS - Water

No, nekateri se mogoče še spomnete posta, v katerem sem napisal, da bom od sedaj vsak teden sodeloval na mini enotedenskih natečajih za najboljšo fotografijo na določeno temo na forumu Digital Photography School :)

No, teden je naokoli in z njim tudi nova naloga, ter rezultati prejšnjega tedna :) Tema prejšnjega tedna je bila "Coffee" in se na žalost nisem uvrstil med prve tri :) Morm pa rečt, da je blo velik fotografij kvalitetnih in izvirnih :)

Nov natečaj se začne vsako sredo, ampak ta teden nisem imel ne časa ne sreče s fotografiranjem za ta natečaj :) Kar se sreče tiče, je crknila žarnica v enem od reflektorčkov, ko sem se v petek zvečer spravu fotkat na to temo, zato sem mogu počakat do dons, da sem lahko šel po novo :) In ko sem pršu domov, sem v glavi že približno vedu, kaj bom sliku :) Tole je pa rezultat :)

Rose


In od zdaj naprej bom vsak post na to temo naslovil z "DPS - 'naslov natečaja' ", da mi ne bo treba v vsakem postu razlagat za katero tekmovanje je :) DPS je pač kratica za spletno stran Digital Photography School, kjer ti natečaji potekajo :) Bom pa na koncu vsakega posta dodal tud linke do postov, ki jih bom napisal na to temo, tako da si boste lahko brez truda ogledal moje prejšne izdelke, s katerimi sem sodeloval na tem natečaju :) Začnem pa že danes ;)

Prejšni natečaji:
- "Coffee"

3 komentarji:

Žiga J, pravi ...

A je to "TISTA" vrtnica?

Kristijan Žontar pravi ...

da ;) upam, da mi bo prnesla srečo :)

Kristijan Žontar pravi ...

tista, ki sem jo zdej fotkal za natečaj :) in upam, da mi bo prnesla uvrstitev med prva 3 mesta :)