torek, 23. oktober 2007

Pismo iz Amerike

Včeraj sem dobil prijetno presenečenje :) Brat je uletu v mojo sobo in mi dal pismo kolega Andrewa iz Amerike :) It made my day :) In sm se spet mal spomnu na čase in vragolije, ki smo jih izvajal tam :) Sploh na stvari, ki sva jih počela v Vegasu :) Ves vesel pogledam kuverto in nič več sanjarjenja... vrnem se nazaj v realnost... vidim kuverto ameriške vojske in se spomnem, da je Andrew na urjenju za Irak in da bo čez par mesecev že v prvi strelni liniji tam dol...

Ampak preden moje oči ratajo solzne sklenem odpret kuverto in prebrat vsebino :) Že takoj ko sem prebral njegov naslov na kuverti sem se spomnu na vse komplikacije, ki sem jih mel na carinah, ker teli Američani res toook zakomplicirajo vsako preprosto stvar :)

Pazite to:
PVT (Private) Priimek Ime
2nd Platoon C Troop 5th SQDN 15th Cav
3576 Wilson Rd.
Fort Knox, KY 40121-5728

Važn da oni rabjo tok enih bednih podatkov v naslovu :)

No, odprem kuverto in začnem brat pismo :) Pravi, da je vredu ampak da pogreša telefon in računalnik :) Piše, da pogreša svojo punco in naše skupne čase v Ameriki :) In še tole mi napiše, citiram: "Lol, you know if you join the U.S. Army you can become a citizen that way!" :) Super! Kaj pa ti to pol pomaga, če te itak v Irak pošljejo??!! :) Pravi tud, da me bo pršu obiskat takoj, ko našpara dost denarja :)

Priznam, da je blo par solz potočenih, ko sva se poslavljala (predvsem zato, ker sem vedu, da bo šel v Irak) in mislim, da bi solze tekle tud, če bi me pršu obiskat :) Za tiste, ki ne veste, kdo je, naj vam povem, da mi je bil kot brat v Ameriki in z njim ter pri njem doma sem prebil večino časa :) On je tist, ki me je pelu pogledat Grand Canyon, Vegas in še skor bi šla skupi na roadtrip do LA-ja, ampak potem njemu na žalost ni zneslo :( Vglavnem on je zaslužen za to, da je bilo moje bivanje v Ameriki naravnost nadsuper ;) Več o najinih dogodivščinah pa seveda v arhivu :) Zdej pa spet nazaj na to temo ;)

Z urjenjem bo končal konec januarja, potem pa se mi zdi, da mu dajo neki prostega časa (mesec ali dva) nato pa ga bojo poslal direkt v Irak :( Brez veze... sej fantje sploh ne vejo za kaj je dol vojna, pa tud škoda je takih dobrih fantov, ki bi lahko v življenju marsikej dosegl, tko pa jih velik konča kot številka v statistiki... no, se spomnem, ko mi je Andrew razlagu zakaj gre v vojsko :) Poleg vseh ostalih razlogov, ki jih tuki ne bi omenju, se Američani spomnejo dobre taktike za pridobivanje novih vojakov :) Pogoji, obljube in bonitete so skor sanjski :) Vojak ma super dobro plačo (ne spomnem se točnih številk, ki mi jih je govoru, sam vem da niso ble lih nizke), polno se lahko upokoji že pri 36ih letih, s tem da dobiva potem polno penzijo, pa tud medtem, ko služi v vojski mu vojska krije ma čist vse stroške, ki jih ma, od izobraževanja, do stroškov stanovanja, družine (če jo ma), šolanja za otroke, itd. :) Pa tud kamorkol prideš, in je treba kej plačat (npr. kakšno vstopnino) majo vojaki vse zastonj :) Zdej, če greš v vojsko in ti uspe preživet do penzije, potem se ti to še kako splača :) Ampak, treba je pa preživet... in glede na to, da po statistiki na teden umre okrog 25 ameriških vojakov v Iraku, potem je to že močno pod vprašajem :)

Jest sm mu hotu pisat že par dni nazaj in sm že napisu pismo, sam nism najdu časa, da bi ga nesu na pošto :) Zdej bom pa na novo napisu, pa ga probu čimprej oddat :) Sva se pa tud pogovarjala o možnosti, da bi ga jest pršu obiskat v Irak :) Že dalj časa si želim it tja za kakšen mesec z mojim zvestim spremljevalcem (fotkičem) in dokumentirat trpljenje ljudi, ne samo civilistov ampak tud vojakov in njihovih družin, ki so izgubili svojega sina, hčer, brata, sestro... in če bi vsaj ena od teh fotografij vsaj eni osebi vzbudila sočutje, potem bi se splačal :) Kaj pa vi pravte? Nej grem in poskušam dodat tisto malo kapljico v morje ozaveščanja ljudi o brezveznosti vojn al ne? :) No, v vsakem primeru ne bom šel še kakšni 2 leti, ker najprej je treba študij dokončat :) Pa še potem sploh vprašanje, če bi mi uspel dobit dovoljenja za tja dol :)

10 komentarjev:

Satya pravi ...

um, js na tvojem mestu ne bi hodila dol brez zaledja in pokroviteljstva kake organizacije. no, odvisno kok samomorilsko si nastrojen :)

zakaj pa gre Andrew v Irak? se je sam odlocu in kasni so bli njegovi razlogi? te, ki si jih nastel?

Grega Valančič pravi ...

Stari bom tvoj pokrovitelj, bova šla kot novinarja pop tvja dol sam jst ubistvu ne vem ker šport bi iz tm prenašu, npr dirka pred metki mogoče?

Kristijan Žontar pravi ...

hehe :) ja, nism mel namena it na lastno režijo dol :) mogoče rabjo pri kakšni televizijski al pa časopisni hiši kakšnga norca pa bi šel pod njihovim okvirjem ala PRESS tja :)

Sej sm napisu, da gre Andrew zarad nekih razlogov, ki jih ne bi omenju, pa velik del tud zarad pogojev, ki jih ponujajo :) škoda :(

zakaj pa mi ne bi pustila tja dol taja?

Grega Valančič pravi ...

Dej tok počak, da mene spustijo u etr, pa da si mal avtoritete zgradim tle na popu, pol pa greva pa še Jamnik pa gremo dol mal u pesek pogledat kako je =) Sam pomojem bi blo pred tem fajn, jt mal strelat s puško, ker nikol ne veš za kwa bo treba dol prjet =)

Kristijan Žontar pravi ...

jest bi tm s svojo puško strelu...fotkičem :) druzga ne rabm :)

Kristijan Žontar pravi ...

jah, sej dol so za press najbolj popularne kakšne ugrabitve :) No, sej itak pa še ni rečen, da bom šel dol ampak je zaenkrat sam ideja :)

Žiga J, pravi ...

Žonti, greva midva skupi dol! :)

Kristijan Žontar pravi ...

bomo šli vsi skupi dol, pa bomo cel žur nardil :D hehe :) ja ne vem, če se splača ogrozit življenja takšnih oglednih gospodov kot ste vi ;)

Žiga J, pravi ...

Dobro povedano in še bolje mišljeno! No, to pot nimam financ za odpravo, ampak eno imamo v dobrem! Sej veste,če MuhaMED ne pride k gori, pride pa hora k MUHAmedu.

Kristijan Žontar pravi ...

res je :) Bo Irak pršu k nam ;)