petek, 26. oktober 2007

Tinin akt

24. oktobra sem v lokalu Studio v Škofji Loki fotografiru moj prvi akt :) Morm prznat, da sm bil kr mal živčen :) Pa ne zarad tega, ker bo bilo pred mano golo dekle ampak zarad same opreme, še najbolj pa zarad osvetljave, ker je blo v tistem prostoru, kjer sm fotku, zlo temno :) Sem si šel dan pred snemanjem ogledat lokacijo, rezerviran pa sva mela cel zgornji VIP prostor :) No, s sabo sem vzel enega 500W in dva 150W reflektorja, so ble pa tam tud ene miniaturne okrasne lučke, kar se je na koncu na srečo izkazal za zadostno osvetljavo, čeprav bi bilo velik lažje delat z boljšo in močnejšo :)

Za fotkanje me je prosila bivša sošolka Tina :) Tko da sem tja ob ene 4h popoldne pripelu opremo :) Tam pa je bla še ena bivša sošolka, njena dobra kolegica Dijana, ki jo je spremljala na fotkanju :) Mel pa smo še enga modela, ki ji je pri parih fotkah asistiru in se pojavu z njo :) Tko da smo se najprej skupi mal vsedl dol, se pogovoril in spil eno pijačko, potem pa sem šel v zgornji prostor pripravit osvetljavo in sceno :) Ko je blo vse postavljen, smo pa začel s fotkanjem :)

Najprej seveda z različnimi oblekami, potem pa je blo obleke vedno manj, dokler ni bla Tina čist gola :) Preizkusli smo tud par scen in se mal poigral s stoli in ostalimi rekviziti :) Morm pohvalt Tinin profesionalen odnos do fotkanja, ker mi velikrat niti ni blo treba povedat kakšen obraz al pa pozo nej nardi, ker se je sama odlično znašla :) Se vid, da jo ma kamera rada :)

No, in s fotkanjem smo zaklučil v dobrih dveh urcah :) In na koncu smo bli vsi zadovoljni z rezultati, čeprov bi si v takem primeru zaželel boljše opreme, ki pa bo nekoč, ko bo več denarja, upam da, tud na razpolago :)

Pa še par primerkov:










In za tiste, ki ne poznate avtorskega prava in se požvižgate na tist znak c v krogcu na fotografijah naj povem, da je kakršno koli kopiranje, objavljanje in predelava teh fotk brez mojega pisnega dovoljenja strogo kazniva! :)

Pa če bi mi kdo hotu pozirat, pa ni važno če je punca al pa fant in tud ni nujno, da je akt, naj sporoči :)

Ni komentarjev: