ponedeljek, 12. november 2007

DPS - Everyday Artifacts

Pa je teden spet naokoli :) In ker sem mel prejšnji teden neko umetniško blokado, sem na žalost en natečaj preskoču :) Za natečaj ta teden, ki nosi naslov "Everyday Artifacts" oz. "Vsakodnevni predmeti" po slovensko, pa sem naredil več kot samo eno fotografijo :) Pa sem se na koncu odloču za fotografijo, ki sem jo posnel danes na poti domov iz Ankarana :) Nad ljubljano se je zgrinjal tak lep sončni zahod :) Fotografiranje mi je sicer oteževalo dejstvo, da sem sedel na zadnjem sedežu v avtomobilu med premikanjem :) Dobil pa sem slednje :)

Wired Sunset
Wired Sunset

In po novem sem se odločil, da bom pri vsaki fotografiji za ta natečaj prilimal tudi EXIF podatke :) To so podatki o nastavitvah fotoaparata in objektiva ko je bila slika posneta ;) V tem primeru so podatki takšni:

EXIF:
- Camera: Canon EOS 400D
- Exposure: 0.004 sec (1/250)
- Aperture: f/5
- Focal length: 180mm
- ISO: 800
- Flash: Not fired
- Date taken: 11.11.2007

Tisti, ki se malo bolj spoznate na fotografijo se boste verjetno vprašali, zakaj za vraga sem uporabil zaslonko z vrednostjo f/5 pri fotografiranju pokrajine :) Razlog je pač preprost :) Svetlobe je primanjkovalo in tud ISO vrednost sem mogu nabit na 800, na 1600 pa nisem hotu, ker si nisem želel preveč šuma na fotografiji :) Hitrost zaklopa pa je morala bit čim višja, ker sem bil v premikajočem se avtomobilu :) In dejstvo, da je fotografija silhueta pomeni, da se niti nisem preveč oziral na odprtost zaslonke :) Rezultat je zadovoljiv :)

Verjetno pa se sprašujete zakaj je ta slika na natečaju z naslovom "Vsakdanji predmeti" :) Tukaj na tej sliki so to električne žice :) Nekako pa izgleda tudi, kot da te žice ovijajo zahod, zato sem sliko poimenoval "Wired Sunset" :)

Prejšni natečaji:
- "Smoke"
- "Hands"
- "Water"
- "Coffee"

Ni komentarjev: