sobota, 10. november 2007

Bum!

Kot sem že v prejšnem postu namignu sm mel dons prometno nesrečo :( Kriv sem bil jest :( Okoliščine te prometne nesreče so ble pa take :)

Ko sva z Gajem končala s slikanjem tistih wanna be telebajskov na poti domov (slika je v prejšnem postu), sva šla na bencinsko črpalko iskat za pit :) Potem pa spet nazaj na Celovško cesto, kjer je promet praktično skor stal :) In med prebijanjem iz desnega na levi pas se je kolona vozil ustavila in obtičal sem na sredini med obema pasovoma :) Potem pa smo začel počas speljevat in tisti zadi mi je začel neki trobit, pa sem pogledu nazaj, kaj hoče, v tem pa se je promet pred mano ustavu in na žalost sem to prepozno opazu in trču v vozilo spredaj :( Seveda potem tam prižgat vse žmiguce, vn iz avta in pogledat škodo :) Na njegovem avtu škoda ni zgledala velika...praske na odbijaču, nek pokrovček na odbijaču je padu ven, in spodaj je zgledal, kot da se je neki iztaknilo pod odbijačem :) Na mojem avtomobilu pa mi je malo ukrivilo pokrov motorja, razbilo levi smerni kazalec, odbijač mi je zvilo, da je visel (ampak sem ga dal hitro nazaj skoraj v prvotno pozicijo), to pa je načeloma tud vse :) Pa je bil gospod prijazen in rekel, da je avtoklepar in da če na hitro oceni škodo na njegovem avtomobilu, bi reku, da je za tam okrog 70€ škode :)

In sem mu dal kuponček in svoj kontakt pa sva se zmenila, da me pokliče, ko bo zvedu koliko točno bi popravilo prišlo in da mi bo dal kuponček nazaj v primeru da se ga ne bo splačal uporabit :) In me čez nekaj ur kliče nek njegov kolega, da je pogledu avto in da je škoda malce višja, kot mi je ta gospod reku :) Nova cifra je bla 1000€ :D Pa sm mu reku, da je res mal razlike med 70 in 1000€ :D In zdej naj pač uveljavi kuponček pa naj mu zavarovalnica oceni škodo :) Se jutri dobimo, da izpolnemo še evropsko poročilo o nesreči, potem pa sem tega rešen :) Upam da za vekomaj :D



Ja fantje in punce...po pameti na cesti :) Ne vem pa zakaj se mi take stvari zgodijo vedno takrat, ko denar najbolj rabim za neko drugo stvar :D Smola pač :) Pa sm se s tem avtom, ki ga imam okrog tri leta, prvič zaletel... v mislih imam bolj kazni za nepravilna parkiranja v Ljubljani :D

3 komentarji:

Grega Valančič pravi ...

Tastar to sta te gune dva nategnila tisoč evrov ni vlik, sam glede na to kako si upisu kaj je meu, je to en kurc šlu keš, nategnil so te. ti bi mu dau mojo cifro mu jst spoleram, dvakrat brcnem v odbijač, pa je avto nov =) Ajda, če se sprašuješ zakaj mam zdej TheDoctor nick, mi tud jasn ni drgač bi mogu met Gregaman. sam gregaman je na račun siola ta pa gmail in se mal kregata kot vidmo =)

Kristijan Žontar pravi ...

ja nick maš tak kot ga maš na blogu napisanga :) Sej ti, ko dodajaš komentar, spodi pod okenčkom napiše:

"Izberite identiteto

Kristijan Žontar (Vaše prikazno ime v Bloggerju)"

To pomen, da moreš v profilu nekje to sprement :)


Drugač smo pa dons vse uštimal :) Smo izpolnil poročilo in gre on jutr na zavarovalnico škodo ocent :) Pa ne vem še, če bom lohk šou zravn :) V vsakem primeru mi bo sporoču kok je blo škode :)

Kristijan Žontar pravi ...

evo, avto je že zrihtan :) moj mislm ;) sam še žmiguc treba zamenjat, pa bo ko nov ;)

kok pa je on mel dejansko škode pa še zdej ne vem :) je reku, da se slišva in da sporoči :) pa mu je pomojem bedno poklicat, ker je blo ene 100€ škode, ne pa 1000€ :D