sobota, 10. november 2007

Silverhawks Tryouts

Mislim da bi se temu lahko reklo tudi dan odprtih vrat pri ekipi ameriškega nogometa, ljubljanskih Silverhawksih :) Več o njih si preberite na njihovi spletni strani :)

Slovenske scene ameriškega nogometa niti ne poznam, sem se pa z njim pobliže srečal med mojim bivanjem v Ameriki, kjer sem bil tud na treningu neke college league football ekipe, katere imena se ne spomnem več :) Ja, spomin me mal daje ;) In tam me je ta igra tud začela mal bolj zanimat :) Ne sicer v smislu, da bi šel to trenirat, ampak za spremljat v živo ali pa po TV-ju :)

In potem mi je Gaj povedu, da so danes Tryoutsi :) Če po domače razložim.... prideš tja, opraviš določene teste in oni vidijo, če si primeren za ekipo ali ne :) In sva z Gajem šla :) In ko sva prišla tja, je bla kar gužva :) Očitno zanimanje za ta šport v Sloveniji narašča :) No, jest nism čist razumel kaj to dons je, tko da sem tja prišel v lepih cunjah in čevljih :) Sm mislu, da bova samo gledala :)

In tam se najprej prijaviš in dobiš kartonček, kjer imaš navedene razne naloge in zraven prostorčke za čase, število ponovitev in ocene :) Če jih naštejem ene par: šprint na 40 jardov, skok v daljino, dvig uteži, sklece, lovljenje žoge, itd. :) In potem sva dobila kopačke pa se začela ogrevat :) Zraven je bil pa še en tip, ki mi je bil nekam znan, pa sem kasneje ugotovu, da smo bli v srednji šoli paralelka :) Jest, Gaj in on smo bli potem v eni skupini in smo šli skozi vse te vaje :) In po kakšni urci smo prišli skozi vse vaje in morm rečt da kar uspešno :) Potem smo lahko pa tam sprobal še opremo :) No, jest sm s sabo vzel svojo žogo, ki sm jo kupu v Ameriki in sva se po tem šla z Gajem še mal podajat, potem pa domov :) Pa še slikce za dokaz :)

Mislm da že fotka vse pove :)


Tole je ta karton z navedenimi vajami, ki ga dobiš :) Ni navadn papir, je trši, torej karton :D


Gaj v "garderobi" :)


Ker fotkiča nisem mogu med šprinti s sabo nosit, sem ga mel samo pri delanju sklec, ki smo jih delal na koncu :) Na fotki pa jest med delanjem sklec, če kdo tega še ni dojel :)


Pa še Gaj med sklecami :)


Sprobavanje opreme :) Naju z Gajem na tej sliki ni :)


Tud tuki ne ;)


No, to je vaja, pri kateri sta dva v istem ležečem položaju, en pa ima žogo :) In na znak morata oba čimprej vstat, se obrnt en proti drugemu in potem mora ta z žogo poskusit pridt mimo drugega, tisti pa ga more poskusit zaustavit :)


Oprema :)


Pa še pogled na celotno dogajanje, preden sva z Gajem šla :)



So nama pa na koncu rekl, da sva dobra in da si naju želijo v njihovi ekipi :) Mogoče bom šel po novem letu na kakšen trening mal pogledat :) Bomo vidl ;)

Na celovški v Ljubljani pa sva na poti nazaj srečala tele zanimive wanna be telebajske, ki so delal reklamo za nov Baby center v Ljubljani :) In sva dobila tud super duper otroške nalepke :D


Par sto metrov naprej, pa se je sreča obrnila in povzroču sm prometno nesrečo :( Več o tem pa v naslednjem postu :)

1 komentar:

Kristijan Žontar pravi ...

ane ane? :D sej mam dons kr mal musklfibra od tega :)