petek, 9. november 2007

Nahranite lačne!

Danes mi je Petra dala zanimiv link :) Stran se imenuje Free Rice in ubistvu je tam nek kviz, ki vas sprašuje po pomenu ali sopomenkah določenih besed v angleškem jeziku :) In ne konča se še tu :) Za vsak pravilni odgovor podarite lačnim 10 zrn riža ;) Na sami strani sicer piše, da sta cilja dva :) Naučiti ljudi besednega zaklada v angleškem jeziku (izobraževanje, če tako hočete) in nahraniti lačne :)


Na strani sem prebral, da to deluje po naslednjem principu :) Pod vsakim vprašanjem so prikazani oglaševalci in oni dajo potem denar za vsak pravilen odgovor, s katerim naj bi se potem kupil riž :) Upam, da je stvar pristna in da se nekdo v tej liniji ne okorišča s tem denarjem :)

In če vse to deluje, tako kot na strani piše da deluje, potem je statistika kar impresivna :) Ta stran je namreč začela delovati 7. oktobra in število riževih zrn, ki jih ljudje zberejo se z dneva v dan eksponentno veča :) Bolj podrobnejšo statistiko in zadnje številke si lahko pogledate tukaj ;)

Sem danes mal rešval ta kviz in se mi besede niti ne zdijo preveč težke in sem tako zbral okrog 1300 zrn riža v pičlih nekaj minutah :) Sicer ne vem kakšna količina riža je to v praksi ampak že zaradi samega občutka, da sem neki dobrega naredu, se je splačal :) Ne morem pa se znebit občutka, da gre vseeno velik del tega denarja posameznikom v žep, kot je praksa recimo pri drugih dobrodelnih organizacijah, kot so Rdeči križ, Unicef, itd. :) No pa tudi, če pride le del tega, kar obljubljajo, do lačnih ust, se mi zdi, da se je splačalo ;)

Pojdite na Free Rice in nahranite lačne ;)

3 komentarji:

Kristijan Žontar pravi ...

no, kar tko naprej ;) pomagimo tistim, ki si sami ne morejo ;)

Satya pravi ...

evo. 2000. :)

Kristijan Žontar pravi ...

uuu res lepo ;) škoda k nisi plačan za novačenje novih ljudi :D:D hec hec ;)

we're not doing this for us but for all man kind ;)