torek, 20. november 2007

DPS - Fragility

Ta teden je bila tema natečaja "Fragility" oz. "Krhkost" :) Na žalost pa sem izdelek na natečaj prijavil zadnji dan, ker nisem imel časa prej fotkat :) Tko da tud tale post z malo zamude pišem, ker je danes zadnji dan za oddajo izdelkov, jutri pa se že začne nov natečaj na temo "Movies" oz. "Filmi" :) Ponavadi izdelek oddam najkasnej v nedeljo :) Sam ta teden mi pač ni zneslo :)

Torej sporočilo mojega izdelka je krhkost ljubezni, oz. zveze :) Na to so vplivali tud nedavni dogodki, pa še tema natečaja je taka, da sem lahko to izrazu :) Ratal pa je tole ;)


Fragility
Fragility

EXIF:
- Camera: Canon EOS 400D
- Exposure: 0.4 sec (2/5)
- Aperture: f/8
- Focal length: 18mm
- ISO: 100
- Flash: Not fired
- Tripod
- Date taken: 20.11.2007


Za podlago sem uporabil neko rdečo vrečko iz blaga, ki sem jo najdu v enem od predalov z vrečkami doma :) Ker pa je bila zmečkana, sem jo najprej še zlikal, da je bila ravna :) Piškote pa sem danes kupil ko sem šel v trgovino po kruh ;) Potem pa sem sceno postavil poleg okna skozi katerega danes sije difuzna svetloba, ker je oblačno :) Potem pa sem uporabil še reflektor, ki sem ga sam izdelal iz blaga na žici (v obliki kroga) in alu folije :) Tako sem odbil nekaj naravne svetlobe na subjekt in tako ustvaril močnejšo senco (ponavadi se reflektorje uporablja za zmanjševanje senc) ter tako poudaril čustvenost tega posnetka :) Potem pa seveda še obdelava v Photoshopu, kjer ponavadi popravim ostrino, kontrast in podobne stvari :)


Prejšni natečaji:
- "Everyday Artifacts"
- "Smoke"
- "Hands"
- "Water"
- "Coffee"

3 komentarji:

Domen- pravi ...

Samo tolk da sporočim da se moj blog danes svečano odpira za vse bralce:D:D:D

Kristijan Žontar pravi ...

dej napiš pol še naslov tvojga bloga ;)

Domen- pravi ...

http://domenzontar.blogspot.com