sreda, 21. november 2007

Končno imam svoj fotoblog

Dons imam sorazmeroma velik prostega časa in sm se odloču narest fotoblog :) Tam bom namreč pisal poste z mojimi fotkami, razlago kako sem določeno fotko posnel in mogoče se bo kdaj vmes znašel tud kakšen tutorial ;) Vse seveda odvisno od mojega prostega časa ;) Tko da bo zanimivo branje za vse, ki jih fotografija vsaj mal zanima ;)

Moj fotoblog bo v celoti v angleščini, saj moja ciljna publika ni omejena samo na slovensko ozemlje :) Je pa trenutno še v začetni fazi in ni veliko napisanega ;) Ampak se bo to kmal spremenil ;)

Naslov fotobloga pa je "World through my eyes" ;)

Za ogled mojega fotobloga kliknite TUKAJ ;)

3 komentarji:

Kristijan Žontar pravi ...

no to je pa lepo ;)

Anonimni pravi ...

ahoj,jz tud skoz spremljam kaj s edogaja tko d sm že vse fotke vidla:)tvoja redna obiskovalka

Kristijan Žontar pravi ...

no lepo lepo ;) edino kar zdej še manjka so komentarčki ;) vsak šteje ;)