ponedeljek, 17. december 2007

Rezultati ankete

Tokratni rezultati so zelo zanimivi. Spraševal sem vas za mnenje o mojem stilu pisanja tega bloga s smajliji. Tak stil pisanja sem si izbral, ker tako lahko nadgradim osnovna ločila, tako da so ti smajliji v nekem smislu ločila z osebnostjo. Rezultati ankete so bili takšni:


Torej po 6 glasov so dobili odgovori "Mi je všeč", "Naredi blog poseben" in "Me moti". Dva pa sta se odločila za možnost "Drugo". Ker so bli rezultati tako tesni, vam dam še možnost, da me s komentarji za ali proti prepričate v svoj prav. Mogoče pa ste opazil tud, da sem ta post pisal v stilu, ki bi ga vidli, če bi se odločil, da ukinem smajlije. Upam da vam bo predogled v ta stil kaj pomagal. Zaenkrat pa stila še ne bom spreminjal, ker me zanima odziv na stil v katerem je napisan ta post.


Objavljena pa je že nova anketa, ki vas sprašuje ali je bilo preteklo leto, torej leto 2007, za vas pozitivno. Lahko poslovno, osebnostno, kakšne zanimive dogodivščine, prijatelji, ljebezen, itd. Veselo na glasovanje!


Vesel sem da glasuje vedno večje število ljudi, seveda pa ne morem izključiti možnosti, da je kdo glasoval večkrat. Kar tako naprej!

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Lahko uporabljaš smajlije sam ne tako pogosto, ker včasih tud ne pašejo na konc vsakega stavka!!!

Žiga J, pravi ...

Še pridružujem zgornjemu mnenju. Se mi zdi, da ne pašejo na koncu vsakega stavka. Naj bo kakšen sem ter tja, ampak če je kakšna resna tema, kot je bila ob dnevu mrtvih, smejko ni ravno pravi simbol za tja, čeprov vem, ni bilo mišljeno kot posmehovanje.
To je konstruktivna kritika.

Vaš vdani sel

Kristijan Žontar pravi ...

vzeto na znanje ;) torej od sedaj naprej bo smajlijev manj in bodo le tam, kjer so najbolj smiselni ;) ;)