četrtek, 13. december 2007

Drugo potopisno predavanje uspelo

Včeraj je bilo v Net Cafeju na FDV-ju moje drugo potopisno predavanje o življenju in delu v US&A ;) Udeležba je bila kar solidna, seveda pa zanimivih zgodb ni manjkalo :) Fotoaparat sem sicer imel s sabo ampak ni bilo nikogar, ki bi me fotkal, zato fotk med samim predavanjem na žalost ni :( Če pa vas zanima in bi radi prišli pogledat, pa je naslednje predavanje v torek, 18. 12., v STA Travel Cafeju :) Začne pa se ob 5h popoldne ;) Vsi vljudno vabljeni ;)

2 komentarja:

Gaj pravi ...

Super cool, vidm, da tour-aš po celi ljubljani...maš že kšne fane?

mi je pa žou, k nism pršu. Smo se kregal v šoli. Bom pa probu pridt na naslednjega.

Se vidjamo v sobota!

Kristijan Žontar pravi ...

ja, mam že cel fanklub in mi lahko tud ti pišeš pismo ;) na slednji naslov:

Fredi Miler
Monobravska 13,
1653 Fredyland

upam da ni blo prehudo na tistih govorilnih al kaj ste mel... nej se še profesorji kej naučijo ;)

za v soboto pa velja ;)