nedelja, 16. september 2007

Ura v stilu Dalija

Pred parimi dnevi je na dan po dolgem času spet pogledala moja ustvarjalna žilica in sm se spravu izdelovat uro iz stare vinil plošče, ki mogoče po obliki spominja na slavne Dalijeve ure iz njegovih slik oz. natančneje iz njegovega najbolj slavnega dela "Vztrajnost spomina" :) Mogoče vam bo bolj jasno, če pogledate moj končni izdelek na levi ;) Čist tko, za tiste ki ne veste kdo je Dali vam lahko s prstom požugam in primažem eno okrog kurjega očesa na desni nogi! Ampak vseen bom tok prjazn, pa dal link, da se podučite o tem slavnem španskem umetniku in sicer s klikom tukaj :)

Idejo sem pobral iz nekega vira na internetu, ki je objavljen na dnu posta :) No, ne bom se spušču v neke detajle, bom pa mal opisu, kako je izdelovanje take ure izgledalo in na koncu seveda kakšen je končni rezultat :) Najbolš, da kar začnemo :)


Za izdelavo potrebujete:
- Vinil ploščo (mislm da je očitno, da tako, ki je ne boste več poslušal)
- Urni mehanizem (se mi zdi, da se ga da zlo pocen v Conradu dobit. Trgovina je v BTC-ju zraven Emporiuma)
- Vir toplote (mogoče bi vžigalnik zadostoval, sam ne vem, ker nism poskusu :))


Jest sm uporabu urni mehanizem od ene stare ure, ki je nihče ni več rabu :)


Najprej sem za poskus naredu en majhen vinil plošček, da sem lažje razumel kako se bo plošča obnašala :)


Takole je izgledu mali plošček po manipulaciji :)


In čas za veliki plošček :) Jest sm za toplotni vir uporabu kar štedilnik :) Deluje čisto zadovoljivo :)


Potrebni rob sem naredil tako, da sem ploščo segrel, potem pa jo položil na rob in pritisnil nanjo s kartonom (ovitek od plošče) :)


Na koncu pa skozi luknico montiru še urni mehanizem :)


In takole izgleda končni izdelek, ki visi (zaenkrat še) v naši kuhinji :)



Vir za moj izdelek sm najdu tuki :) Če se boste spravl delat kej tazga si najprej preberte komentarje, ker men so ful pomagal :) Drugač boste pa na tisti strani najdl mal bolj podrobna navodila za izdelavo :) Pa verjetn moja ne zgleda tok dobr, kot tista na strani, sam mislm da ni švoh za prvič :) Mam pa namen v bližnji prihodnosti narest še eno velik lepšo :)

6 komentarjev:

Satya pravi ...

kdaj zacnes pobirat narocila? :)

Kristijan Žontar pravi ...

naročila pobiram po naročilu ;) Sej zdej mam že ful hudo idejo za naslednjo, sam ne vem, kdaj se jo bom spravu narest :) In seveda, ko se jo bom, bom dal slikco tuki :) Mogoče bom pa to že dons naredu ;)

Satya pravi ...

a pol mam cast bit prvo narocilo? in kolk gajb piva me bo to prislo? ;)

Kristijan Žontar pravi ...

ne vem, če se to sme v pivih plačat :) mam rajš plačilo v obliki novega avta ;) hehe :)

ja maš čast bit prvo naročilo ja, sam ne vem, kdaj se bom spet spravu eksperimentirat s tem ;) Drugač pa nč skrbet, ker mam še velik vinilk doma :)

Žiga J, pravi ...

No, men tud eno, j'l? :)
Morm si tole enkrat v živo ogledat! Kdaj obratuje muzej? :)
Pa vaša ura zgleda vsaj v sožitju s prostorom boljše, kot pa tista na linku! Bravo!

Kristijan Žontar pravi ...

Da :) Muzej je odprt vsak dan od 11. ure dopoldne, pa vse tja do 11. ure zvečer :) Seveda se je za ogled potrebno vnaprej prijaviti in pustiti številko nedrčka ter globino popka ;)