sreda, 26. september 2007

Puzzle Bola

Se spomnete, ko sem v eni od prejšnih objav (klik) med vrsticami zapisu, da mi je Žiga iz Grčije prnesu neki, s čimer se bom fuku neki časa :) No, to so ble njegove besede :) In zdej, ko sm se končno nafuku s tem, lahko razkrijem to globoko skrivnost :) No ja, to, da vam nisem že takrat povedu kaj to je, je bil samo trik, ker sem hotu, da si zamislete stvari, ki bi to lohk ble :) Pa vam že zdele povem, da ste se vsi zmotil (ni bil dildo), razen tistih, ki so bli zravn, pa vidl kaj sm dubu :)

Stvari se reče Puzzle Bola, pa zdej ne vem al je to uradno ime te zadeve, al je bola samo grško za kuglo :) Vglavnem na navodilih piše, da je Puzzle Bola :) In tkole ta zadeva zgleda:



Bistvo te krogle je to, da jo znaš razstavit pa potem nazaj skupi dat :) In ni tok lahko :) Sm se poskušu ravnat po navodilih, pa vam bom napisu, kaj na listku piše, da boste vidl zakaj sm mel take težave :)

Dua buah potongan B dimasukkan kiri dan kanan dengan menghadap ke atas. - To so navodila :D

In sm se res neki časa fuku :) Sej narazen je ni težko dat, ampak pogruntat sistem kako jo nazaj spravš... in mi je uspelo :) Tko da na fotki spodi je dokaz, da je bla razstavljena, zdej je pa spet sestavljena :)


Me pa zanima, če je Grega svoje darilo iz Grčije že konzumiral :)

5 komentarjev:

Žiga J, pravi ...

Brez dvoma!
Moram priznat, da ko mi je prijazna gospodična v Grčiji tole prodala, mi je tudi pokazala, kako se stvari streže. Kljub temu, da mi je pokazala in mi zraven tudi pomagala, sem žogico sestavu v tretjem poizkusu.
Podelitev diplom za brihtne buče bo pa v kratkem v bufetu :)

No,skratka,bravo za rešitev! Pa tud slikce so zlo lepe, spominjajo me na nek pravljični svet... No, bomo kocko enkrat priložnostno razdrli, ko bo bil še stric alkohol poleg, da vidmo, če nam bo z njegovo pomočjo to uspel sestavt, a vela?

Kristijan Žontar pravi ...

res je zanimivo ;)

no, ne morm se pohvalt, da sm jo hitrej rešu kot vi, sam je pa tud res, da nism mel pomoči brhke gospodične :) diplomo bom pa posvetu mojim staršem, ker so me tazga pametnega rodil ;) hehe

pa res bomo kocko enkrat skupi z Đokić Danielo rešil ;)

Grega Valančič pravi ...

Morm povedat, da ga še nismo konzumeral, ker pravjo starejši je boljši je =)

Kristijan Žontar pravi ...

da ne bo prestar, pa se bo pokvaru! :) Nej se v jetrih postara ;)

tamaLa pravi ...

qŁ...kok si mii?