petek, 28. september 2007

Lucidne sanje

Kaj sploh je to? Razlaga pojma lucidne sanje na internetu je naslednja: "Lucidne sanje so sanje v katerih se človek popolnoma zaveda dejstva da se nahaja sredi sanj in to svojo vednost uporabi za spreminjanje toka sanj." ;) Sliš se zanimivo ane? :)

Nekej več kot eno leto nazaj sem probaval razne tehnike, ker se mi je zdel, da mogoče ne bi blo slabo okust, kako se počutiš, ko lahko nadzoruješ sanje :) In sm mislu, da se to da brez napora, pa vam povem, da je treba bit kr vztrajen pri tem :) Po približno mesecu dni izvajanja določenih vaj, se mi je zgodilo, da sem imel prve lucidne sanje :) In hkrati tudi zadnje, ker se mi potem ni več dal s tem ukvarjat, pa sem na to stvar kar mal pozabu :) Se pa še vedno zlo dobro spominjam, kako so tiste moje sanje izgledale :)

En mesec sm delu vajo, pri kateri moraš vsak dan pogledat svoje roke in se vprašat če slučajno sanjaš :) Vem da se sliši smešno in tud butast zgleda, če to delaš pred drugimi ljudmi, sam očitno res pomaga :) Ker pravijo, da če se nam neki pogostokrat dogaja, bomo slej al prej o tem tud sanjal :) In točno tko je blo :) V sanjah sem imel pred sabo svoje roke in sm se vprašu, če sanjam :) In glede na to, da roke niso ble realističe (barva, detajli, itd.) sem se zavedel, da sem sredi sanj :) No, v vseh člankih tudi opozarjajo, da se v večini primerov prvič preveč razveselimo in se ravno zaradi tega takoj zbudimo :) In jest sm se takoj zbudu :) Torej sm lucidno sanju samo moje roke :) Je bil pa občutek res nepopisen :)

Bojda, se da tehniko izpilit do te stopnje, da lahko lucidno sanjaš sredi belega dneva in po noči praktično živiš drugo življenje :) Je pa tudi tko, da včasih ljudje sanjamo lucidno brez predhodnih vaj in podobnih zadev :) A se je komu od vas to že zgodil, oz. je kdo od vas že mel lucidne sanje? Je kdo že poskušal z raznimi tehnikami lucidnega sanjanja? Jest mal razmišlam, da bi spet mal poskusu, pa dal lucidnim sanjam še eno možnost :)

Več o tej temi pa si lahko preberete na spletni strani www.lucidnesanje.com :)

6 komentarjev:

Satya pravi ...

jap. Leonu se je to neki casa dogajal, spontano!
ti kr se probaj, pa porocaj pol kako je blo :)

Kristijan Žontar pravi ...

a res? sej bom vidu, če se mi bo dal spet začet vsak dan v roke strmet pa se naglas sprašvat če slučajno sanjam :)

Satya pravi ...

sam ne tega pocet pred kaksnim psihiatricnim domom ipd. za vsak slucaj :)

Kristijan Žontar pravi ...

grem probat za štos da vidm, kaj se zgodi ;)

Žiga J, pravi ...

Jst sm samo prišel pred psihiatrično bolnišnico, že so me strpali na voziček in peljali, misleč, da sem pacient...kaj bi šele s tabo nardil, če bi zrl v roke tam :)

Jst sm se tud že parkrat zavedal, da sanjam in hotu neki zavestno narest v sanjah, ampak nism mel moči...sanje so šle po svoje.Bova skupi začela hodit na terapijo, ok? ;)

Kristijan Žontar pravi ...

velja ;) bova skupi hodila v psihiatrični dom ;)