sobota, 22. september 2007

Opravičilo!

Vsem zvestim bralcem mojga bloga se morm opravičt in pojasnt nekajdnevno odsotnost :) Kot ste verjetno že v medijih zasledil je bla tuki na gorenjskem v tem tednu grozovita naravna katastrofa... ker pa se za tako stvar spodobi, pa najprej tud tri vrstice molka...



Ja, bile so grozovite poplave, v katerih je baje na žalost umrlo 6 ljudi... Poleg teh smrtnih žrtev, pa je strašno neurje terjalo tudi življenje moje mrežne kartice, brez katere pa internet pač ne dela :) In ne, ni se utopila, ampak je v električno napeljavo treščila strela in po pričevanju mojega brata so usekale iskre ven iz vtičnic :) In kot zakleto, ničemur ni blo nč, samo moja kartica je šla v nebesa za mrežne kartice ;)

In zdej imam novo.... mrežno kartico namreč ;) In internet spet dela ;) Tako da se bom dons spravu napisat post o tem, kaj se je dogajalo medtem, ko sem bil brez interneta, začenši z gorenjskim vesoljnim potopom, o katerem sem mislu napisat ekskluzivno objavo, ker sem šel fotografirat na sam kraj dogodka, pa mi, ko sem prišel domov, internet že ni več delu :) Se bom pa vse to spravu napisat po tem, ko nekaj pojem, ker sem trenutno izjemno lačen :) Tko da si grem zdele narest eno obilno večerjo, potem pa pisat post :)

Kmalu ljudstvo!

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

sprejmemo opravičilo;)veš lepo se najej pol p akomi čakam d preberem tvoj post-kaj se j ekj dogajal...lp amandica

Žiga J, pravi ...

Neopravičeno,razen če prinesete podpis od staršev! :)

Kristijan Žontar pravi ...

da, podpis od staršev... bom poskusu, sam me bo fotr nalomu, ko ga bom prosu da podpiše tako stvar :)

pa lepo to, da je vsaj nekdo opravičilo sprejel :)