torek, 7. avgust 2007

The Grand Canyon

Najprej opozorilo, da bo tole fardamano dolg post :) Jap, odkar sm nazadnje napisu post na blogu se je marsikej zanimivega zgodil :) Zato bom to moje porocanje razdelil na dva dela in sicer v prvem postu bom napisu vse o Grand Canyonu v drugem pa kaj se je dogajal po tem do zdaj :)

No pa zacnimo z mogocnim Grand Canyonom :) Za tiste, ki ne spremljate al pa se ne veste, smo se prejsnji teden jest, Nick, Jeremy in Andrew spravl v Grand Canyon kampirat za 3 dni :) Recen je blo, da se odpravmo od tuki ob 8h zjutri v sredo, pa se je zgodil, da smo startal ob ene 12h, ker smo tok pocas pakiral :)

Tko da smo mel do tja dobre 3 urce voznje :) In po poti smo vidl velik zanimivga, med drugim tud gazele, ki so skakale po naravi :) Seveda pa ni blo treba oment, da je bla cista zajebancija celo pot :) Od oponasanja svarcija (Nick to ful obvlada) do petja country komadov, itd. :)

Ko smo pa prsli tja, smo se najprej prjavl v kamp

(so sami kampi okrog kanjona) in pol smo sli na nase predvideno mesto, kjer nej bi kampiral :) Najprej smo vse stvari zmetal iz avta, postavl sotor, potem pa proslavil prihod s parimi pircki :)

Smo pa tud vidl najvecjega macka, kar sm jih jest kdaj vidu :) Matr, ce ni zverina v dolzino merla vec kot en meter :) Resnicno smo najprej misll, da je pes, dokler nismo vidl, da je macek :) Bil je tok visok, da mu je par centi zmankal do visine mojih kolen :)

Poleg tega je pa v blizino prisel tud velik jelen in sm si ga sou tud mal od blizje pogledat :)

Se je tud ze zacel temnit, tko da smo zakurl ogenj in si spekl meso, pa delal hamburgerje :) Tko da prvi dan ubistvu sploh nismo vidl samega kanjona :) Smo se pa ful nazrl, pa sli zgodi spat (da ne omenjam pirov), ker nas je drug dan cakala dolga pot :)

Plan je bil, da se zbudimo ob 7:30 in gremo na zastonj bus, ki pripelje cist do roba :) In nam je enkrat za razliko celo uspelo :) Zgodi vstat mislm :) Do roba smo pa vseen sele ob 9h prsli, ker smo sli na eno doloceno tocko, iz katere vodi pot v kanjon in je bus rabu dolg cajta, da je do tja prsu :)

In za cilj smo si zadal, da prepesacimo od roba do reke Colorado v enem dnevu, ceprov pojma nismo mel kok delc je :) In so po celem Grand Canyonu obesene table, ki pravijo naslednje: "DO NOT attempt to hike down to the river and back in on day!" :)

Seveda se je nam zato se tok bolj zdel, da to pa mormo narest :) In smo se zacel spuscat :) Mel smo pa s sabo velik ruzak kjer smo mel samo vodo in hrano :)

In smo bli na zacetku tok naspidirani, da smo tekl navzdol 3 milje :)

Je pa ful smotan, ker je pot navzdol fuuul vijugasta, tko da mors ful velik prehodt, da se spustis za 50 metrov visine, ker gre cik cak :)

Je blo pa ful smesn, ker smo po poti navzdol srecal eno cuvajko, pa nas je vprasala kam tok hitimo, pa smo rekl da do reke, pa je rekla, da lazemo :) Aja, blo je soncno in v senci 90 stopinj farnhajta (okrog 27 stopinj celzija), na soncu pa neki cez 100 (okrog 40 stopinj celzija) :)

No, ko smo prsli do prve postojanke (majhna kucica kjer je tud oskrba z vodo), smo se odlocil, da bomo rajs hodil, ne pa laufal, da bomo mal z eneregijo prsparal :) In ze takrat smo bli kr mal zmatrani :) Tko da smo do dna kanjona rabl kksni dve urci :)

In pol smo prsli do vasice, ki se ji rece Indian Village in lahko tm prenocis, pa voda in hrana je in tud lahko gres jahat mule, pa te pelejo mal po kanjonu :) In tam smo enga strica vprasal kje se gre do reke in nam je pokazu pot :) Nismo ga pa vprasal kok delc je... in smo pol se dobro urco hodil do reke... :) In od tiste postojanke naprej ni blo vec nobene oskrbe z vodo :) Najbolj bedno je blo, ko smo prsli izza ovinka, pa smo mislil, da je reka ze blizu, in je blo vse, kar smo lahko vidl cikcakaste stezice, ki so peljale se kaksnih par sto metrov globoko :) In to se nam je velikrat zgodil :) In je mene na poti navzdol zacel kolen bolet (stara poskodba) :) Tko da ko smo prsli do reke, smo bli ze cist izmuceni :)

Najbrz zarad tega, ker je pot navzdol ful strma :)

In smo si pol vzel pol urce, pa se sli mal namakat v en mini slap, da smo se mal osvezil :)

Hrano smo tam vso pojedl, vode nam je pa tud zacel primanjkovat :) In pocas smo se zacel zavedat, da mormo it nazaj, hodt v strm klanec ko nam je ze primanjkoval vode... in smo se odpravl nazaj, pa se je pot ful vlekla in zlo kmal nam je zmanjkal vode, do prve postojanke je manjkal pa se par milj :) In tuki smo se pocas zacel zavedat zakaj so po celem kanjonu znaki, da tega ne delat :) Ampak nam je pocas vseen uspelo pridt do tiste vasice, kjer smo koncno dobil vode :) Bolecina v mojem kolenu je pa pocas narascala :) No, tam smo koncno nekoga vprasal, kok je od roba do reke, pa je reku da okrog 16 milj v eno smer in takrat smo se zacel zavedat, da to ni macji kaselj :) Flaske smo spet nafilal z vodo in se odpravl naprej :) S tem, da nam je do vrha manjkal se 9 milj hoje v strm klanec :) In kmal se nam je zacel poznat, da smo cist izcrpani, ker nas je folk, ki je hodu mim zacel sprasvat, ce rabmo kej vode, ker ne zgledamo lih najboljs :)

Pac bli smo zlo pocasni, tezko smo hodil, pa na vsake par 10 metrov smo se mogl ustavt, da smo si odpocil :) In je trajal se ene 4 ure preden smo prsli do vrha in na koncu smo se ze skor po vseh stirih plazil od izcrpanosti :) Ni bil problem v vodi, ker smo jo mel, problem je bil v tem, ker smo se spravl prehodt 32 milj (strmo navzdol v eno smer in strmo navzgor v drugo) v enem dnevu (natancneje v okrog 8 urah), ceprov je blo to mocno odsvetovano :) Baje da par folka vsako leto umre, ko poskusajo izvest to, kar je nam na sreco uspelo :) In se nikol v zivljenju se nisem tko slabo pocutu al pa bil tko izcrpan... se mi je zdel kot da se moje telo ugasa :) Vse skupi je blo pa se tok tezje ker me je kolen ful bolu... :) In si ne morte predstavlat,kok smo bli srecni, ko smo prsli nazaj na vrh :)

Smo sam popadal po tleh pa globok dihal :) Tuki na sliki zgoraj smo spet pri tistmu znaku pred katerim sm sliku Jeremyja, preden smo zacel naso pot :)

In Nick pa Andrew sta dobila to butasto idejo da bi sli nazaj grede v trgovino kupt tekilo in ga mal spil, da proslavimo ta nas podvig :) In smo jo sli kupt, ko smo pa prsli do nasega tabora smo pa vsak spil ene par litrov vode, pol smo pa direkt omagal in popadal po tleh in se splazil do sotora in zaspal :) Tko da se tekile noben ni niti dotaknu :) Smo pa zaspal ze ob 8h zvecer, pa smo spal zjutri do ene pol 11h :) Pa bi se dlje spal, sam nas je budilka zbudila, ker smo se mogl it do 11h odjavt :) Pa da ne omenjam bolecin v nogah :) Se dons hodm kot raca, oz. pingvin :)

In verjetn smo se sele drug dan zares zavedl, da bi lahko tm umrl... ampak verjetno ni blo tok hudo kot se slis :) Tko da... ce boste sli kadarkoli v Grand Canyon vam odsvetujem to, kar smo mi nardil... pejte dol do reke, ampak nazaj grede pa prespite v Indian Village, ker lih pot nazaj je najtezja :) Kids, don't do this at home ;)

Bi pa reku, da je Grand Canyon neznansko lep in se ga splaca it pogledat :) Je pa tko kot z vsemi stvarmi, ki sem jih do zdej na lastni kozi obcutu (primer piramide v Gizi, Tutankamonova maska in sarkofag, itd.) :) Po TV-ju neki vidt niti priblizno ni to :) Ce se vam na TV-ju zdi ogromno, se vam bo v zivo se tok bolj in ce se vam na TV-ju zdi lepo, se vam bo v zivo se bolj :)

To pa je vse, kar se Grand Canyona tice :) Zdej pa pisat naslednji post :)

lp,
Kristijan

Žiga J, pravi ...

Brez besed :)
Hudo,hudo,hudo! Čez par let boš pa mogu narest obletnico in me vzem s sabo,ta Grand Canyon bi pa tud jst z veseljem vidu in prehodu!
Ampak mogoče ne čez dan, tko je odsvetovano :)
Fotke so pa enkratne!

Kristijan Žontar pravi ...

tako! tud jest se nameravam se vrnt :) je prelepo sam za enkrat vidt :)
fotk je pa sicer se velik vec in jih bomo pogledal, ko pridem damu :)