nedelja, 29. julij 2007

Finalno over :)

evo, pa smo dozivel konec dela v US&A :) Zdej pa sam se uzivancija in zuranje :)

No, sej se tud v kampu nismo mel slabo :) Sploh ta zadn teden je blo hudo, ker nas je blo 5 kaunslrjev v eni mali kucici in smo ga skoz zural pa pil :) Seveda sm bil jest skoz tisti, k je mogu it po alko, ker noben drug ni legal :) Tko da sm ta tedn bl mal spau, ker smo hodil vsak dan ob ene 3h zjutri spat, vstat smo mogl pa ob pol 7h :)

Se mi zdi, da sm v prejsnih postih napisu, da smo mel okrog 200 otrok, ki so mel svoje kaunslrje s sabo :) In smo se vceri s parimi zmenil, da ga gremo zvecer skupi pit :) Mel smo v planu, da se odpeljemo nekam v puscavo (sredi nicesar), zakurmo ogenj in ga zuramo :) Pa so mene poslal, da grem iskat punce kaunslrke po 10. uri, ko nej bi kao ze spal :) In me je njihova sefica dobila in sm si nakopu tezave, ker se je izkazal, da sta ble dve od tistih kaunslrk, ki so hotle it z nami mladoletne in ne vem kako, ampak je pol do moje sefice prslo, da sm jest hotu dve mladoletne kaunslrke nekam na samo odpelat, pa jih napit :) Cist je blo zmesan, jest pa nism mogu druzga kot se smejat :) In najhujs je pa to, da me je pa dons zjutri tista njihova sefica prosila (je bla ful prjazna do mene, pa se prlizvala), ce lahko nardim skupinsko fotko, pa sm ji reku, da ni sans in da ji ne mislm zdej uslug delat, ker se je zlagala moji sefici, ker ni mela pojma kaksna je situacija in sm zarad nje mel tezave :) Ker sm se pol mogu se s sefom ranca pogovarjat in mi je pridigou pol ure kaj se grem, pa da to ni legalno v ameriki, bla bla bla :) Sm ga neki cajta poslusu, pol sm ga pa prekinu pa reku, da nima pojma kaj se je zgodil in nej mi ne tezi dokler ne slis stvari se z moje strani... tko da nismo vec v najboljsih odnosih :) Pa sploh ne vem, zakaj grejo tok morit na zadni dan dela... :)

No, tko da nas je blo pol sam ene 15 :) Sli smo pa v puscavo sredi enga manjsega jezera, ki je presahnu, tko da nas noben ni mogu s ceste vidt :) In je pol ena kaunslrkaka s kombijem prnorela in zapelala cez eno skalo, ki je bla ene pol metra visoka, pa je spodi pod avtom vse preluknala pomojem :) In pol, k smo sli nazaj, je ena sokaunslrka vozila, ker edina od nas ni pila, pa je vozila od kolega avto in je startala, pa ocitno pozabla zavit in se zabila direkt v eno stango, ki je drzala ograjo :) Je blo tko kt v filmih, k sam na gas prtisnejo, pa se v avto pred njimi zabijejo :) Pa ma izpit in vse :)

Tko da ce na hitro strnjem moje vtise na rancu:
Mel smo se res najhujs, spoznov sm velik dobrih prjatlov in prjatlc in tud otroci so bli ful vredu, sam sefi so preveckrat iz muhe slona nardil, tko da je folk dostkrat za brezveze mel tezave :) Na kar smo se tud vsi pritozl :) In ce odstejemo to, je blo to moje najboljse poletje v lajfu, ki pa se ni koncano in lahko postane se boljse :)

Dons, k je bil pa zadni dan smo mogl pa vse kabine pospravt, pa se nam ni dal in smo sli z Andrew-jevim dzipom po blatu dirkat in smo bli vsi cist blatni :) Pol smo sli pa iskat se zadnje ceke, pa sli :) Pa tud banket dons odpade, tko da verjetn tega folka s katerimi sm skupi delu ne bom vec vidu, razen, ce se bomo kdaj obiskal :)

In smo sli prejle mal v mall in smo sli v eno najhujso trgovino, ki se ji rece Spencers in majo tm najbolj odstekane stvari, ki si jih lahko zamisls :) Vse za zajebancijo :) In si seveda nism mogu pomagat, da ne bi par dolarjev zapravu :)

Sm pa trenutno pri Andrewu doma, kjer bom prebil slaba dva tedna, potem pa greva mogoce skupi v Las Vegas :) Me bo pa pelu se Grand Canyon pogledat, pa se na par zanimivih koncev :) Pa verjetn bova sla spet na obisk k uni familiji, k sva bla ene par tednov nazaj, k je njuna hcerka ful dobra v softballu :)

In glede na to, da sm zdej pri Andrewu in mam racunalnik ubistvu skoz na razpolago si bom vzel mal casa pa spet kksne fotke prpopu :)

Drugac je pa moj plan nekak takle... s Tajo bova sla vsak svojo pot po ameriki in bom bil jest pac najprej slaba dva tedna pri Andrewu doma, potem greva mogoce za par dni skupi v Las Vegas (se porocit, ker sm gledu na netu, da mava lahko Star Trek wedding :D Ne morem verjet, da se gre dejansko kdo tko porocit :)), sam po vsej verjetnosti bom sou sam, potem pa v LA za dober teden in nato se v NY za par dni :) Ne vem se tocno, kdaj grem kam pa tocno kok casa bom kje bil in kje bom prebil noci :) Si bom ta tedn cajt uzel, pa si splaniru stvari mal bl do potankosti :)

Upam, da je bil ta post dost dolg, v naslednjem pa pricakujte slikce :)

Lp,
Kristijan

Ni komentarjev: