petek, 16. november 2007

Duo Golob Kuhar

Ta teden enkrat sem od Nejca prejel vabilo, naj pridem na njegov in Janezov koncert, ki je bil včeraj v Ljubljani, danes pa v Škofji Loki :) Pa sva šla včeri s Petro tja na koncert in je blo ful vredu :) Da pa mi ni treba Nejca Kuharja pa Janeza Goloba posebi predstavljat, si pa o njima več preberite tuki :) Ampak ker sem včeri pozabu vzet s sabo fotkiča, sem danes šel na koncert v Škofji Loki ravno s tem namenom :) Sem pa na žalost prvi polčas zamudu, ker sm bil v Kranju in je mal trajal da sm v Loko pršu :)

Začetek drugega dela koncerta :)


Janez v svojem elementu ;)


In še Nejc v svojem :)


Velika glasbenika ;)


Nejc je napisal skladbo, z naslovom "Niagarski slapovi z vodo", ki je zelo eksperimentalna in začne se tako, da oba igrata na eno kitaro :)


Potem pa se Nejc med igranjem sprehodi po dvorani :)


Vmes je tudi nekaj bobnarskih vložkov :) Bi mogl slišat kakšn latino ritem se tuki ustvari :) Noro :)


Za zadnjo skladbo pa še Đek očala, ker je v dvorani močno sonce :)


In še priklon publiki, ki je na njunih nastopih vedno navdušena ;)


Res vam priporočam ogled njunih koncertov :)

Ni komentarjev: