sreda, 14. november 2007

Crestock Photoshop natečaj - 1. krog

Na spletni strani Crestock, ki je vbistvu spletna agencija za stock fotografijo, se letos spet odvija njihov slavni natečaj :) V tem natečaju sem hotel sodelovati že lani, pa mi na žalost ni uspelo :) Bistvo tega natečaja je, da so štirje krogi (v vsakem krogu zmagovalec dobi super nagrado) in v vsakem krogu dajo na razpolago nekaj stock fotografij iz katerih moraš potem s pomočjo programa za grafično urejanje slik narediti svoj izdelek :)

Zdej glavna nagrada je nekaj, česar si želi vsak grafični oblikovalec, oz. oseba, ki rabi multimedijski računalnik (avdio, video, grafika, 3D animacije, webdesign, itd.) :) To je Apple Quad Core Mac Pro z dvema 30" zaslonoma :) Ampak ta nagrada pride v poštev šele v zadnjem, četrtem krogu :)

Vsak krog pa je celota zase :) Ne rabite najprej sodelovati v prvem krogu, da bi lahko sodelovali v četrtem krogu :) Torej bi lahko načeloma počakal in ta krog izpustil :) V prvem krogu dobita zmagovalec in drugouvrščeni iPod predvajalnik, v drugem krogu dobi zmagovalec Apple Mac Book, v tretjem Apple Mac Book Pro, v četrtem pa, kot sem že napisal, Apple Quad Core Mac Pro + 2x 3" zaslon :) Mislim da se splača potrudit v vsakem krogu :)

Spodaj pa še slikovni material, ki je bil dan v prvem krogu in seveda moj izdelek, ki je že na natečaju in glasovanje zanj že poteka ;)

6 danih fotografij :) Izdelek mora vsebovati vsaj eno, ki pa mora biti glavni fokus izdelka :) Torej v izdelek se lahko dodaja tudi druge fotografije (paziti je treba na avtorstvo) in jih kombinirati z zgornjimi, vseeno pa mora biti ena od zgornjih fotografij glavna v izdelku, oz. tista ki nosi zgodbo izdelka :)


To pa je moj izdelek, ki sem ga poimenoval "Is this the perfect leader?" :) Gre pa za kritiko Busheve politike in vojne v Iraku :) Kot vidite sem uporabil štiri od šestih danih fotografij in nisem zraven dodajal nobene druge grafike :)


Če je kdo zainteresiran, si lahko tukaj prebere več o natečaju in sodeluje :) Če pa za sodelovanje niste zainteresirani, pa imate kakšno minutko prostega časa, pa lahko glasujete za moj izdelek s klikom tukaj :) Za glasovanje boste morali najprej opraviti še registracijo :) Če pa se ne boste odločili glasovati, oz. se vam ne bo dalo, pa vsaj držite pesti ;)

Kmalu se bo ta krog zaključil in začel drugi krog :) Ko bodo objavili fotografije, s katerimi bomo razpolagali v drugem krogu, lahko spet pričakujete post z mojim izdelkom ;)

4 komentarji:

Kristijan Žontar pravi ...

a v moji fotki al na splošno? v moji fotki pomen onesnaževanje okolja, ker pač se amerika na to ne ozira ;)

pač več elementov je notr v tej fotki :) sej sm reku da je kritika busheve politike in ne samo vojne v iraku ;)

Kristijan Žontar pravi ...

hehe iz glave dimi :) dobr si to povedala :)

Goldy pravi ...

ful je dobra fotke, lejte tiste male busheke v jetih heheh :)

lepo lepo ni kaj ;)

Kristijan Žontar pravi ...

hehe, mislm pa da ga v pravem nikol ne boš vidu :D