nedelja, 12. avgust 2007

LA, jest prhajam!

No, dons me pa glava boli :) Predvsem zarad tega, ker sem sou vceri na eno zurko v Phoenix in sm si dal mal duska :) Je blo ful zakon :) Smo bli pr enmu tipu doma, pa smo igral Beer pong (igra, pri kateri mores na mizi s pink ponk zogico ciljat v nasprotnikove kozarce, ki so polni pira in ce zadanes more nasprotnik pit :) Vec si pa tuki preberte :) Je cela znanost za tem :)), pa mel smo siso, oz. oni temu pravjo Hookah :) In je blo kr pestro :) Fotk pa zdele nimam casa limat :)

Zdej sm pa spet pr Andrewu doma, pa sva ubistvu sam moje stvari prsla spakirat, ker mi vceri ni znesl, pol greva pa nazaj v Phoenix :) In se ne vem, kje bom dons spal :) Ker Andrew bo bil pri svoji punci :) Jest bom pa po vsej verjetnosti spal pri Nicku doma :) Jutr pa v LA :)

Tko da zdej ne vem, kdaj bom naslednjic lahko do interneta prsu :) Najverjetneje ko pridem v LA :)

Lp,
Kristijan

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Kiki, opažam, da si se ga kr mal navadu sisat...
Pazi nase v LA-ju in izogibaj se nevarnih četrti.
Če boš mel prilko, pejd pogledat Universal Studios, ti ne bo žal.

Doma je vse po starem, včeraj smo bli v Šmarju na kosilu (Iva, Katja in Eva so imele pred kratkim rojstni dan), pol smo šli pa še k Mirjani (Kolenko), kjer je bla zbrana vsa žlahta, ker je bil žegnanje pri Sv. Duhu.

No, zdrži še malo sej se kmalu vidimo. Že pripravljamo welcome party...

Fot_r

Žiga J, pravi ...

No, fot_r mi je snel želje z jezika :)
Naj bo tako! Pazi nase, neumn bi blo, da bi v LA,ki je zadnja postojankja, kej blo narobe.
LP!