ponedeljek, 2. julij 2007

Se mal slikic :)

Evo, se ena porcija slikic :) Spet v nakljucnem vrstnem redu :) preden pa prlimam slikce, bom pa na kratko napisu se kaj je kej novga :)

Kot sm ze v enem od prejsnjih postov omenu, mamo ta teden samo neki cez 30 otrok :) Sm mislu, da si bom lohk odpocil, pa to kot kaze ne bo mozno, ker je stevilu otrok primerno tudi stevilo kaunslrjev :) Ta teden nas je tuki samo 8, vsi ostali pa imajo prost teden :) Kar spet nanese 13 otrok v moji kabini :) S tem, da so nas ta teden mal pomesal in nimam najstarejsih, ampak mam stare od 7 do 11 :) Pa ta tedn nism skupi z Jeremyjem ampak z Andrewom :) Zaenkrat zgledajo ti otroci kr pridni :) Je pa dons moj night off, tko da si lahko privoscim spet slikce prpopat :) No, pa da vam ne bo treba prevec brat...


Sokaunslr Jesus, pri katerem sem prespal prejsnji vikend v Ash Forku :) Tip je smesn ko strela :) Ko zacne stose pokat se ne mors nehat smejat :)



Njegova mati dela domace tortilje za zajtrk pri njemu doma prejsni vikend :)


To pa je njegov domek, kjer sem prespal :)



Stara slika, posneta drugi teden mojega bivanja tuki v kampu :) Sej sm v postih napisu, da smo mogl vse kabine prepleskat :) Pa smo si vmes seveda dal se mal duska :) Seveda na sliki ni vseh kaunslrjev, ker nas je blo tisti teden bl mal tm :)




Prelep razgled na del Prescotta, kjer zivi Andrew :)





Levo je Andrew, desno Jeremy, na sredini pa ena od wranglerk (wranglerji skrbijo za konje in aktivnosti povezane z njimi) :)


Pogled na pokrajino, na poti v Prescott Valley :)




Pri njih smo bli ta vikend :) Oba sta stara tam okrog 30 :)


Njuna hcerka, na katero sta ful ponosna, ker je ful dobra v softballu :)


Texas Hold'em do jutranjih ur :) Tisti piri zraven mene niso vsi moji :)




Zaenkrat je to vse, ce se bo pa se kej novga zgodil, pa spet napisem kaksn post :)
lp,
Kristijan

14 komentarjev:

Grega Valančič pravi ...

Jo Jo!! A veš kwa sm se zdele spomnu. Če bo slučajn šansa, če boš še kdaj to žensko vidu k je full dobra v softballu, dej jo praš če se slučajn da dubit msn. Razlog je to da sm lih slučajn pomožn kouč letos pr naših softballašicah, pa da bi mi izmenal si k'kšne nasvete al pa kaj podobnega, če se da seveda. Tnx uživej naprej!

Anonimni pravi ...

Ha ha ha! Kaj je napisu! :) Ja,Valančičov ata, priznejte da je bejba dobra! Sam vi mate ženko, tko da odpadete... :) Mal se mormo hecat, j'l?
Ja,Žontarjev ata, a se da dobit msn? Ker bejbika zgleda prov luštna. A ste jo pozdravu v mojmu imenu? Sam ne rečt, da jo pozdravlja "Žiga"-ime za tujca ni lih atraktivno, ob črki "Ž" pa pogledajo kot teleta v nova vrata.Raj rečte "Jamnik". Resno mislim :) Sporoči!
Arrivederci!

Grega Valančič pravi ...

Ah dejte dejte jamnkov, vi pa sam na takle mislte. Vem da mam sm vezan in tega se držim in sm resnu mislu kar sm mislu. Vakse izkušne iz amerike posebej v softballu so dobre, še tok bolš pa čeb lohka k'kšn opremo naročil iz tm, da bi blo kej cnej, jebat ga smo gorenci, je treba ket kej pršparat =D

Kristijan Žontar pravi ...

fanta, mogoce sta spregledala post v katerem sm napisu, da je stara 14 :) Mam pa se par slik od nje, ce vaju ful zanima :) Drugac bom pa vidu, kaj lahko storim glede njenga msn-ja :) men se zdi, da ga nima :) se jest cakam na mail naslov od njene matere :)

lp,
Kristijan

Grega Valančič pravi ...

lepo lepo, sej nekateri vemo da je 14 sam tisti mal nižje od Form ne vejo heheh. aja drgač sm ti na vprašanje odgovoru kar na mojem blogu, če nis opazu =D nč uživej mi gremo pa mal zalegnt k tale dan je pa obup =D

Žiga J, pravi ...

No, Formčan se neki za brezveze hvali, optičnga kabla pa še vedno nimajo tm gor! :)
Ne,drugač pa,a dej ga lomt! E, vidiš,ta droben (vendar ključen!) podatek, sm pa spregledu. 14-let? Na sliki ne zgleda... No, prhrante tistih N slik,bomo pogledal! Ostalo pa ni več aktualno! ;)
Krist'l, dejte mi prosim prnest kkšo kaktusovo bodico, če se da, ok?
Hvala!

Živ!

Anonimni pravi ...

Zıvjo

Vıdm da se mate ful fajn, slıke so supr, otrocı vıdm da so dokaj zdravı...
Mı pa tle uzıvamo v prelepem turskem razgledu, pıjemo Efes(puranjı pır) ın kadımo sıso...
Smo v Kapadokıjı....Se trı dnı pa domov.
Uzıvej se naprej...

Domen (and the others)

Grega Valančič pravi ...

Jamnkov mislm, da nočva zasnčt Žontarjovga bloga z temule incidentam, tk da se lohka zmenva danes na cesti med Virmašam pa Formam ob 00:00,pa ti pokažem do ke sega optika. Boš vidu k boš surprised =D .

Grega Valančič pravi ...

Spet jst, me nekej zanima glede bloga, kako si dal števček odspodej?

Kristijan Žontar pravi ...

da najprej bratecu (and the others) odgovorim:
ja, mi se mamo ful fajn tuki, sploh pa ta tedn, k je dost mal otrok :) Puranji pir? Kaj tocno je to? Pa kupte eno dobro siso, pa jo prneste domov :)

Pa se Hrehu in Zihu:
ja yamonh, na zalost :) ce pa pocakas se stiri leta bo pa ze legalno :) Kar se pa opticnega kabla tice pa ne sledim.. a ga ze mamo, pa do kje je?

Stevcek pa najlazi najdes, ce v googlu napises free counter, pa si izberes enga od ponudnikov, se registriras in potem kodo, ki jo dobis prilepis tuki, tko kot pise v navodilih :)

Zdej pa morm it otroke mirkat :) aja, dons mi je ena 14 letna punca povedala, za njen cudn hobi :) Zbira mrtve zivali in jih obesa na steno v svoji sobi :) Pa mislm, da ni razloga, da ji ne bi verjel, ker mi je zacela nastevat, kaj vse ma, pol smo pa lih v tistem trenutku vidl mrtvo kaco na tleh, pa jo je zbasala v ruzak :) Ja, tuki v ameriki res lahko vse dozivis :)

lp,
Kristijan

Anonimni pravi ...

Puranjı pır je zelo dobro tursko pıvo(Efes). Sıso bom pa probu zrıhtat sam pravjo da mamo ze pa ne rabmo se ene.

Domen

Anonimni pravi ...

Aja pa ce je tısta 14 stara bı bla lıh prov zame tko da lohk zrıhtas ksn msn:):):):):)

da bıgest broder ın da haus(Domen)

Anonimni pravi ...

Spet jest

ej kuko je ze tısta spletna stran ud nase rodne vası(Sv.Duh)???Ce kdo ve nej napıse...
vodıcka sprasuje kje se lohk dobı ksn popotnıskı websıte kjer popotnıkı, kı ıscejo sopotnıke za potovanja puscajo svoja sporocıla...
Uzıvej se naprej...

da bıgest broder ın da haus(Domen)

Kristijan Žontar pravi ...

domen, stran od svetega duha je: http://sv-duh.si

za popotnistvo gre pa lahko pogledat na: http://sta-lj.com/forum

Rec, da je tista sisa doma fuc, pa ni vec uporabna :) Bom probu zrihtat njen mail, sam zate :) Me je pa dons en od mojih otrok (se mi zdi, da je str ene 14) sprasval, ce spilas RuneScape al neki tazga :) Pa je reku, da ce to spilas, mi lahko da njegov nik, pa bosta mal debatirala :)

lp,
Kristijan