nedelja, 29. julij 2007

Manjsa sprememba :)

Se mi zdi, da je nadlezno vpisovati tiste crke za verifikacijo, vsakic, ko hocete napisat komentar, zato sem to do nadaljnega ukinu :) Ce se pa slucajno zgodi, da bom zacel dobivat spam komentarje, pa bom prisiljen crkovno verifikacijo spet dodat :)

Vceri smo mel mal pijanico in smo si sli sposodt filme, pa jih gledal, medtem ko smo srkal pivo :) Smo se mal relaksiral :) In se dogovarjamo, da bi sli ta tedn kampirat v Grand Canyon za dva al pa tri dni :)

Dons si bom pa vzel mal casa, pa si splaniru mojo nadaljno pot po US&A in si mal zracunu stroske :) Upam, da me stevilka na koncu ne bo presenetla :)

Lp,
Kristijan

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Hojla sine!!!!

Uradnega dela je konec, sedaj pa samo še zabava, a? Pa kar velik popivanja, kajne?
Za naprej splaniraj tako, da se boš imel še fino, pa vseeno pazi nase (pa vsaj deloma tudi na stroške).
Pa pozdravi Andrewa in celo njegovo familijo, ki te do nadaljnega gostijo.
Takoj, ko bom imela malo več časa, pa ti napišem en daljši mail.

Uživaj!

Kristijan Žontar pravi ...

Hojla mati :)

ja, popivanja je definitivno vec kot doma (mogoce zato, ker doma spijem kksn pir na mesec, tuki pa zadni teden skor vsak vecer) :)

za naprej mam plan ze v glavi in se mi zdi, da bom lahko maksimalno izkoristu ameriko :)kako bo pa s stroski bomo pa vidl :)

Andrewa bom pozdravu, zivi pa sam s svojim fotrom, ker sta locena :) aja, pa vceri je blo mal zalostn, ker smo sli na pokopalisce, na grob od njegove najboljse prjatlce, ki je umrla maja letos :( drugac je pa tud Jeremy zaenkrat se tuki, ker gremo jutr verjetn v Grand Canyon kampirat, pa pride se Nick :) Sej ne vem, kok kej ta imena spremlate, ampak mislm, da sm od vseh treh slikce dal gor :) Ce pa ne, bom pa dons, ker smo vceri eno lepo skupinsko nardil :)

lp
Kristijan