sobota, 9. junij 2007

Sele zdej je zares cisto :)

Ko smo ze vse pospravl, pa spucal v nulo, so se spomnl, da bi blo fajn se vse kucice prepleskat :) In to smo delal skor non-stop zadnje 3 dni :) No, sej je blo kr kul :)

Zdej sm spet pr kolegu doma v Prescottu :) Sm hotu dat se mal fotk gor, pa sm ugotovu, da sm kabl za povezat fotkica in racunalnik na rancu pozabu, tko da bom to mogu enkrat drugic narest :( Je pa tuki v Prescottu eden najlepsih razgledov, kar sem jih kdaj vidu :) Bom probu prlimat fotko cim prej ko bom lohk :)

Drugac pa pridno dokumentiram vse dogajanje :) Zdej zadnje dni smo bli bl mal frej, zato se tud ni ubistvu nc dogajal, pa ubistvu nimam vec kej za napisat :)

V nedeljo pride okrog 150 otrok in takrat se bo zacel dogajat :) Sam pol pa vprasanje kdaj bom dubu spet dostop do neta :)

Torej, do naslednjic :)

Lp,
Kristijan

4 komentarji:

Kristijan Žontar pravi ...

Hvala za informacije, ceprov morm rect, da me big brader niti ne zanima :)
Se bom pa prjavu na tist resnicnosti sov, glede na to, da se ze tuki dost na tak stil zivljenja navajam :)

Spalka je ful vredu, sam nism vedu, da bi mogu se rjuho prnest, ker so bli jogiji cist brez :) tko da za vsak slucaj vprasi, ce rabs se rjuho :) jest sm jo sicer pol tuki dubu, k ma dohtorca tuki ene par rjuh, pa mi je dala eno :)

Anonimni pravi ...

Ojla,
ko že omenjaš rjuhe, kako je s pranjem? Imate prani stroj ali perete na roke?
Če ne bo šlo drugače, zapakirej en paket pa pošlji domov oprat...

Pa amerikanščina? Kako ti gre?
Verjetno si "not padu" in že obvladaš.

A vaš kemp nima web pejdža? Boš kej delu s tem v zvezi?

Pri nas je nedela dopoldan, z mami šibava na Planico, včeri smo pa šli cela družba s kolesi na ribe v Tržiško Bistrico. Sandi in Brane sta praznovala rojstni dan. Riti bolijo.

Pozdrav iz Domačije

Žiga J, pravi ...

Živ živ!

Morm tud jst besedo ali dve napisat tuki, ker me že dolg časa ni blo...čist preveč se mi dogaja,komaj da vem sam zase.
Moja bivša Maša je dobila avto (Citroen C1) na radijskem resničnostnem showu (72ur so morali poljubljat ta avto-vsako uro so imel 5min. pavze in vsakič od 2h-5h ponoč spanje. Sem bil zraven in sem ponosen! :)

Ej,lepa fotozgodba! Sm si jo z veseljem pogledu! Kaj nej rečem...fletno vam je, vidm da lepo skrbijo za vas.
Sm v enem drugem tvojem "poročilu" prebral, da vsak dan poješ vsaj en hamburger... Nek se vidi razkoš! :) Ja,jst ne vem,upam, da res ne čist vsak dan :) Te bojo mal poredil!

Jamnikov signing out...

LP!

Kristijan Žontar pravi ...

mamo pralni stroj, tko da s tem ni problemov :)
Tud amerikanscina mi gre ze kar dobr :)
In da, nas kemp ma pejdz na netu, in lih zdele delam na tem...
Dons sm naredu 166 fotk, pa morm zdej najboljse izbrat, pa jih dat na net :)
Poslem link in navodila za registracijo za dostop do slik po emailu :)

lp,
Kristijan