četrtek, 14. junij 2007

Report :)

Evo me :) Po dolgem casu sm spet dubu dostop do spleta in mam mal casa, da napisem stavek ali dva :)

Tuki se mamo super :) Predvcerajsnim so nas (cauncelorje - v nadaljevanju kaunslr) otroci napravl v kar so hotl :) Tko kot neke vrste pust :) In so mene napravl v French Maid :) Se nohte so mi punce nalakirale :) In smo mogl pol tko napravleni bit pr vecerji, pol po vecerji smo se pa vsi kaunslrji skril po rancu, pa so nas otroci mogl najdt, pa ujet :) Ko so nas pa vse polovil so nas pelal pa k bazenu, kjer so nas spravl v linijo ob robu bazena, potem so dal pa vsakmu moznost, da se odkupi :) In je vsak mogu povedat, zakaj nej ga po njegovem mnenju ne bi vrgl v bazen :) In valda na koncu smo bli vsi v bazenu :)

Vceri smo mel pa karneval :) In smo se vsi kaunslrji napravl v kavbojce :) S tem, da sta bla dva dolocena za serifa in sta mela pravico poslat otroke, ki niso ubogal, al so pa delal pi...rije, v zapor :) Tko da smo mel po celem rancu razrlicne igre, ki smo jih vodil kaunclrji :) Par primerov iger: streljanje z lokom v vodne baloncke, metanje zogic v konzerve, lovljenje bikca z lasom, itd. :) V dvorani, kjer jemo, smo mel pa Country glasbo in kavbojske plese :)

Sem pa dubu tud kavbojske skornje :) Dal mi jih je pa en prijazen mozakar, ki dela tuki na rancu, pa je premajhne kupu, tko da jih je mel sam ene 3x obute :) Ampak sm jih komi nosu, ker sm mel se od tistega French Maid kostuma prejsnji dan zulje, ker sm mel ene lepe bele zenske ceveljce obute :D

Drugac sm pa opazu, da ce tko recimo predn grem spat kej razmislam dostkrat razmislam kr v anglescini :) Sam na te njihove enote se pa se skoz nism navadu :) Sam tok vam lohk povem, da je zdele tuki ura 3 popoldne in je okrog 100 stopinj fahrenheita :) Kar je okrog 38 stopinj celzija :)

So se pa tud otroci v moji kabini poboljsal, tko da je delo z njimi sedaj lazje :) Se mi pa zdi, da je bil najvecji napredek, ko smo bli zadnji v cistosti nasih kabin in smo mogl za kazn drug dan cel skret spucat :) No seveda nam kaunclrjem tega ni blo treba delat ampak so to mogl nasi otroci :) No, naslednji dan, smo mel drugo najcistejso kabino :) In te wc-ji re ratajo grozni po enem dnevu, ker otroci ne potegnejo vode za sabo, par jih krvavi iz nosa, pa je cel skret od krvi, itd. :)

Smo pa vceri pred spanjem mel pillow fight :) In me se dons vse boli :) Dons za naso aktivnost pa igramo paintball :) Ena polovica kabine proti drugi :)

Joj Tajcika, ce se ne motm ni vec velik do poleta v US&A :) Imej lep polet, pa pis, k bos prispela v NY v CCUSA stab :)

lp,
Kristijan

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Da nouš čist pozabu slovenščine...
Nič nis napisu kako te sprejemajo kot slovenčka - a je sploh že kdo slišu za Slovenijo?

Smo pogledal fotke iz kempa, nimate se slabo...

Domačija

Anonimni pravi ...

Hojla,

sem ti en daljši comment poslala kar po mailu.

M

Kristijan Žontar pravi ...

Sprejemajo me cist normalno :) res pa je, da vecina folka pojma nima, kaj sploh je to slovenija, tisti, k pa vejo, da je to drzava, pa mislejo da je ena od drzav tretjega sveta (da smo ful revni pa zaostali0 :) Vbistvu so pa americani bl zaostali za nami :) Niti enga pametnega telefonskega omrezja ne morjo skupi spacat :) Pa pr njih majo se skoz vsi mobiteli zunanje antence, ker majo po celi ameriki ful sibek signal :) Mi smo prevec napredni za njih :)

Sm pa wranglerjem (tko se tuki rece tistim, ki skrbijo za aktivnosti povezane s konji - lahko bi reku tud kavbojcem) pokazu nasga lipicanca, pa so bli ful navduseni, ker vsi poznajo to sorto sam noben ni vedu da je nasa :)

Pa vse to, kar ste vidl na fotkah na strani, smo mi kaunslrji delal prvi tedn :)

lp,
Kristijan

Kristijan Žontar pravi ...

aja, pa se to... ce nocte, da pise anonymous kliknte spodi pod komentarjem, kjer pise 'Choose an Identity' na 'Other' in pol lahko vpisete ime notr in se bo izpisal namesto anonymous :)