torek, 26. junij 2007

Ash Fork

Najprej se vam opravicujem za vse lazi, ki sem jih vam natvezil v prejsnjem postu :) Izkazalo se je, da nisem sel s kolegom v Flagstaff :) Sel sem z drugim kolegom k njemu domov v malo mestece imenovano Ash Fork :) Mesto meri priblizno 2 milji v dolzino, prebivalci pa so izkljucno mehicani :) In tud vse zgleda tko, kot v mehiki :) Se prej pa sva sla v Prescott v kino gledat Fantastic 4 :) In edino, kar majo v kinu bols so stoli, ker se naslonjala premikajo, tko da se lohk das v bl lezec polozaj :) Vse ostalo je pa isto kot pr nas :)

Tko da sm ta vikend spoznal njegovo familijo (vsi so mehicani), pol mi je pa se mal razkazu mesto in okolico :) Taja, teb bi blo tm zihr ful dobr, ker se vsi skoz po spansko pogovarjajo :) In njegova mama ma svojo restavracijo (tko bl v razsulu vse skupi zgleda), pa smo jedl mehisko in je blo ful dobr :) Ma pa ta kolega (Jesus) tri sestre (dve od teh mata puncke, ena stara 3 ena pa okol 8 let), pa brata, ki je trenutno v Iraku :) Ga zdej ze neki casa ni blo doma, pa ga je skor kap, ko je zvedu, da je njegova najmlajsa sestra noseca pri 16ih in je bil ful jezn na njenga tipa :) Sam je to tm ocitno cist normaln :) Ker ostale dve sestre tud nista ne vem kok starejse :) Najstarejsa se mi zdi da je 25 :) So pa vsi ful prjazni, pa ful so face :) Pa vsec mi je njihovo preprosto zivljenje :) Pol sva tm prespala, zjutri sva sla pa nazaj na ranc :)

V petek so me klical iz Social Security Administration Office tuki v Prescottu, kjer sem zaprosu za Social Security Card (brez tega ne morm bit placan) in rekl da mi ne morejo dodelit stevilke, niso pa hotl povedat zakaj! Tko da sm pol klico CCUSA stab in so mi rekl nej se enkrat poskusm, pa sm sou dons tja in so mi rekl, da morm DHS poklicat (pojma nimam, kaj ta kratica pomen, vem sam, da je neka drzavna sluzba, k se z davki ukvarja al kaj...) in sm jih poklicu, pa so mi rekl, da mi mogoce kaksn dokument manjka in nej poklicem CCUSA :) In sm spet CCUSA poklicu, pa so mi pomagal ugotovit ker dokument mi manjka, tko da sm ga ze poslov tja po faksu in zdej upam, da bom dubu to prekleto Social Security Number :)

Dons mamo pa spet Counselor Hunt, kar pomeni, da nas bojo otroci spet lahko oblekl b bilo kaj, potem nas pa v bazen pometal :)

Je pa to za dons vse :)

lp,
Kristijan

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Pozdravljen.
No kaže , da se maš kar dobr, razen par malenkosti. Do konca bivanja tam pa se boš navadil tudi na to.
Lepo te pozdravljam Vesna

Kristijan Žontar pravi ...

ja, zaenkrat se ne gre pritozvat :) Se pa tud na to cudasko ameriko ze mal navajam :) Lih vceri je sou en 16 letnik iz moje kabine domov, ker ni mogu zdrzat niti enga dneva brez racunalniskih igric in je skor zivcn zlom dozivu :) Tuki res svasta vids :)

Po eni strani pa komi cakam, da pridem domov, pa vas vse spet vidm :)

lp,
Kristijan

Anonimni pravi ...

Hej sıne!
Evo, prvıc se javljamo ız Turcıje. Mamo se super, vsak dan smo drugje, temperatura je podobna tvojı v AZ.
Izbralı smo res posreceno kombınacıjo ın smo od Istanbula prıslı ze do Egejskega ın Sredozemskega morja. Danes smo bılı na Zelvjı plazı ın v blatnı kopelı.
Ko prıdemo domov, tı posljemo kaksno fotko za vzorec.

Vsı te pogresamo ın upamo, da bomo kmalu spet kje naletelı na ınternet cafe.

Uzıvaj ın pısı kaj!

P.S. Poklıcı kaj domov mamo ın ata, bosta zlo vesela.

Kristijan Žontar pravi ...

komi cakam, da vidm vase slikce :) Jest tud vas pogresam :)

Domov bom pa poklicu, ko bom lohk :) problem je v tem, da odkar so otroci tuki ne smemo met mobitelov pr seb, tko da si ne morm od nobenga mobitel vec sposodt dopoldne... vas sem lohk izjemoma iz pisarne poklicu, ker sm reku, da greste v Purana, pa da se 2 tedna ne bomo mogl slisat :)

lp,
Kristijan