torek, 22. maj 2007

Nov dan

Še 4 dni do odhoda v US&A :)

Odločil sem se, da bom ta blog pisal v slovenskem jeziku, z občasnimi izpadi angleščine ;) Glede na ciljno publiko, ki bo ta blog brala, se mi je zdelo fer, da vam branje olajšam, ne pa otežim ;) Bom pa obvezno sproti napisu kakšen stavek v angleščini, da se bo vidu moj napredek pri samem jeziku ;) Začel bom kar z naslednjim stavkom, ki ga bom čez čas dopolnjeval: "Me Tarzan You Jane." :) Recimo, da je stanje moje angleščine trenutno tako :)

Treba bo začet pakirat :) Skoz več zmede bo in grem stavt, da bom kej pomembnega pozabu vzet s sabo ;) No sej to se bom itak pol sekiru na carini ko mi bojo pel pesmico: "Eeny meeny miny moe, I wonder where my glove will go!" ;)

Toliko za zdej, ker morm počas na faks :)

Vdano vaš,
dr. doc. mag. univ. dipl. ing. Kristijan Žlahtni

Ni komentarjev: